„Tak wierzę w misję Beyond Meat, że postanowiłam pomóc z moim największym atutem – gustem” – informuje celebrytka na początku nowego spotu marki.
W nagraniu widzimy, jak Kim w kuchennej scenerii testuje smaki roślinnych zamienników mięsa. Kucharz serwuje wegańskiego hamburgera, z którego słynie marka, klopsiki, tacos, kiełbasę oraz nuggetsy. Kim rozkoszuje się ich smakiem, podczas gdy kobieta w białym fartuchu obok obserwuje reakcje „specjalistki od smaku” i sporządza notatki.
Zobacz również
Gwiazda zachwala walory smakowe oraz pozytywny wpływ roślinnych dań na zdrowie i środowisko. „To prosta zmiana, która robi naprawdę wielką różnicę” – promuje roślinną dietę Kim.
Wideo z udziałem Kardashian szybko obiegło internet, zyskując wiele niepochlebnych opinii. Internauci podkreślają, że w całej półminutowej reklamie Kim udaje, że je, a kiedy tylko zbliża jedzenie do ust, następuje cięcie i pojawia się kolejna scena. W wielu komentarzach odbiorcy zwracają uwagę na nienaruszonego burgera w ręku kobiety.
Jak kiepskie jest to jedzenie, że Kim nie chce nawet ugryźć burgera?
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Co więcej, internauci niemal jednogłośnie przyznają, ze współpraca z Kim Kardashian negatywnie wpływa na wizerunek marki. Komentujący sugerują, że wybór powinien paść na bardziej wiarygodnego influencera, który cieszy się lepszą reputacją niż amerykańska celebrytka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Cały czas jadłem burgery Beyond Meat i lubiłem je, ale to już przeszłość (…) nie ma mowy, żebym płacił taką cenę jakiejś osobie z mediów społecznościowych, której nadmiernie marnotrawny styl życia niszczy środowisko.
Jestem bardzo rozczarowana. Mogliście zaprosić jakiegokolwiek wegańskiego celebrytę…
Naprawdę nie mogliście znaleźć kogoś bardziej odpowiedniego i wiarygodnego? Chyba to czas, żeby poszukać alternatywy…
Czy ta kobieta musi być wszędzie? Nawet tutaj?
Warto przypomnieć, że to nie pierwszy raz, kiedy Kim promuje Beyond Meat. W minionym roku celebrytka wystąpiła w programie sponsorowanym przez markę, przygotowując dania z produktów roślinnych. Zdaniem producenta, Kim Kardashian dołączyła do grona influencerów promujących wegańskie posiłki, ponieważ jest „ikoną i synonimem nienagannego wyczucia smaku w branży spożywczej, modzie, urodzie i nie tylko”.
Nowy wspólny projekt z przedstawicielką rodziny Kardashianów natychmiast przyniósł rozgłos marce i niewątpliwie pomoże dotrzeć do nowego grona odbiorców, którzy wcześniej nie słyszeli o Beyond Meat. Amerykańskie media podają, że po premierze spotu akcje firmy natychmiast wzrosły o około 10%.
Rzecznik marki dodał, że współpraca z amerykańską gwiazdą, która zrzesza ponad 314 mln obserwujących na Instagramie, nie zakończy się na wspólnym spocie reklamowym. Kim zaprezentuje także roślinne produkty marki w swoich autorskich przepisach i angażujących kreatywnych treściach w mediach społecznościowych.