Firma Beyond Meat zasłynęła na międzynarodowym rynku dzięki swoim wegańskim produktom, które w smaku przypominają prawdziwe mięso. Marka nawiązała już współpracę z takimi brandami, jak m.in. McDonald’s, a także KFC, słynne burgery są już także dostępne także w sklepach sieci Kaufland.
Teraz Beyond Meat ogłosiło opracowanie nowej formuły swojego flagowego produktu. Nowa generacja mięsa marki ma zawiera bowiem znacznie mniej tłuszczu (o 35% mniej niż wołowina), a także mniej tłuszczów nasyconych, a za to odrobinę więcej białka, niż w przypadku tradycyjnych kotletów z mięsa wołowego. Co więcej, Beyond Meat 3.0 ma być w smaku jeszcze bardziej „mięsne” niż dotychczas.
Zobacz również
Nowe burgery mają pojawić się w sklepach w Stanach Zjednoczonych w ciągu najbliższych kilku tygodni. Na tę chwilę nie wiadomo, czy dostępne będą także w Polsce.
PS
Marka Impossible Foods znana jest ze swojego wegańskiego mięsa, które do złudzenia przypomina i smakuje, jak to odzwierzęce. Teraz firma poszła o krok dalej i postanowiła odtworzyć smak mleka krowiego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nie tylko klopsiki czy wegańskie penne – szwedzka marka IKEA ogłosiła, że do 2025 roku połowę głównych dań w jej restauracjach będą stanowiły posiłki roślinne, zaś zaledwie 20% potraw zawierać będzie czerwone mięso.