7 marca uczestnicy mogli posłuchać między innymi o tym, jak wykorzystać wideo w strategii i procesie sprzedażowym (Piotr Rudnicki, Google Polska), poznać sposoby mierzenia efektywności działań w social media i tego, jak w oparciu o te informacje tworzyć optymalną strategię marketingową (Lukas Maixner, Socialbakers.com), dowiedzieć się jak technologie mobilne i społecznościowe oddziałują na konsumentów i co z tego wynika dla marek (Paul Papadimitriou, Digital Intelligence) oraz jak inwestować w markę, gdy zmuszeni jesteśmy ciąć koszty (Paweł Tkaczyk).
8 marca marketerzy dowiedzieli się między innymi tego, jak mózg internautki postrzega strony internetowe (dr Marek Borowiński), poznali tajniki tego, jak marki uwodzą kobiety w sklepach internetowych (Wojciech Tomaszewski, ANSWEAR.com), jak i po co kobiety korzystają z nowych technologii (Natalia Hatalska) oraz jak skutecznie wykorzystywać e-mail marketing w komunikacji nich (Jarosław Nowak, Mail-media)
Zobacz również
Internet ASAP jest jedyną w Polsce konferencją organizowaną przez osoby pracujące w agencji interaktywnej, zajmujące się tematyką e-marketingu 17 godzin na dobę, 6 dni w tygodniu, którym słowo ASAP jest doskonale znane.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]