Intersport nowym klientem agencji Novem

W marcu agencja Novem rozpoczęła współpracę z marką Intersport, największą na świecie organizacją zajmującą się sprzedażą artykułów sportowych.
O autorze
1 min czytania 2018-03-29

Celem działań Novem jest budowa zsynchronizowanej komunikacji omnichannel. Dzięki strategicznie przemyślanej optymalizacji kampanii, oferta w sklepach stacjonarnych i kanałach online jest komplementarna, odpowiadając tym samym na potrzeby dzisiejszego klienta.

Do zadań Novem należy pozyskanie jakościowego ruchu na polskiej stronie e-commerce, budowa zasięgu wśród grupy docelowej klienta i wzmocnienie świadomości marki Intersport. W zakresie współpracy znajduje się prowadzenie płatnych kampanii na Facebooku (w tym remarketingu dynamicznego), realizacja kampanii mailingowych i zakup reklam display w programmatic buying. Agencja Novem odpowiedzialna jest za tworzenie kreacji do wszystkich wymienionych kanałów.

Zgodnie ze strategią sprzedażową Intersport, akcje, za których promocję online odpowiada Novem, prowadzone są także w stacjonarnych sklepach marki. Aktualnie toczące się akcje obejmują kampanię dla fanów piłki nożnej, promocję konkursu z producentem obuwia New Balance i kampanię informującą o bonach rabatowych.

“Zdecydowaliśmy się na współpracę z Novem ze względu na bogate doświadczenie w prowadzeniu działań z zakresu zakupu mediów i strategicznego planowania dla e-commerce. Jesteśmy zadowoleni z wyjątkowo szybkiego czasu reakcji agencji w bieżących kwestiach i przejrzystej komunikacji, tak ważnej przy działaniach promocyjnych wymagających ciągłego kontaktu” – mówi Agnieszka Wąsik, Dyrektor ds. Marketingu i PR Intersport.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing