Celem działań Novem jest budowa zsynchronizowanej komunikacji omnichannel. Dzięki strategicznie przemyślanej optymalizacji kampanii, oferta w sklepach stacjonarnych i kanałach online jest komplementarna, odpowiadając tym samym na potrzeby dzisiejszego klienta.
Do zadań Novem należy pozyskanie jakościowego ruchu na polskiej stronie e-commerce, budowa zasięgu wśród grupy docelowej klienta i wzmocnienie świadomości marki Intersport. W zakresie współpracy znajduje się prowadzenie płatnych kampanii na Facebooku (w tym remarketingu dynamicznego), realizacja kampanii mailingowych i zakup reklam display w programmatic buying. Agencja Novem odpowiedzialna jest za tworzenie kreacji do wszystkich wymienionych kanałów.
Zobacz również
Zgodnie ze strategią sprzedażową Intersport, akcje, za których promocję online odpowiada Novem, prowadzone są także w stacjonarnych sklepach marki. Aktualnie toczące się akcje obejmują kampanię dla fanów piłki nożnej, promocję konkursu z producentem obuwia New Balance i kampanię informującą o bonach rabatowych.
“Zdecydowaliśmy się na współpracę z Novem ze względu na bogate doświadczenie w prowadzeniu działań z zakresu zakupu mediów i strategicznego planowania dla e-commerce. Jesteśmy zadowoleni z wyjątkowo szybkiego czasu reakcji agencji w bieżących kwestiach i przejrzystej komunikacji, tak ważnej przy działaniach promocyjnych wymagających ciągłego kontaktu” – mówi Agnieszka Wąsik, Dyrektor ds. Marketingu i PR Intersport.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing