Invest Komfort stworzył miniserial o twórcach przestrzeni Trójmiasta

„Twórcy czasu i przestrzeni” – to tytuł cyklu filmów, który jest częścią kampanii wizerunkowej dewelopera Invest Komfort, oferującego mieszkania premium w Gdyni, Gdańsku i Sopocie.
O autorze
1 min czytania 2021-07-12

W serii ośmiu odcinków poznajemy twórców współczesnych budynków mieszkalnych: od projektantów, inżynierów i architektów, po rzemieślników i artystów.

Bohaterowie dzielą się z widzami swoim spojrzeniem na architekturę, zdradzają kulisy pracy i opowiadają na czym polega tajemnica sukcesu dewelopera, który za swoje inwestycje otrzymał ponad 70 prestiżowych nagród, polskich i międzynarodowych.

– Mówiąc o firmie, nie mogliśmy nie powiedzieć o ludziach. To dzięki nim nasze projekty budzą uznanie. Talent, doświadczenie i pasja naszych pracowników i współpracowników decydują o sukcesie firmy, która w ubiegłym roku obchodziła swoje 25 – lecie – mówi Michał Ciomek, architekt, twórca, dyrektor ds. przygotowania projektów Invest Komfort.

Filmy oraz wywiady z twórcami dostępne są na specjalnie przygotowanej stronie www.tworcyinvestkomfort.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Invest Komfort od lat wyznacza trendy na rynku nieruchomości. Cieszę się, że również nasza kampania wizerunkowa pokazuje, że można spojrzeć na komunikację marketingową nieruchomości w nieszablonowy sposób – mówi Anna Tuzek, dyrektor marketingu Invest Komfort. – Wysokiej jakości seriale na platformach VOD stają się częścią kultury, postanowiliśmy wykorzystać to zjawisko w kampanii – dodaje Norbert Miętki, koordynator produkcji filmowych ze strony Invest Komfort.

Za koncept i opracowanie kampanii odpowiada agencja Communication Unlimited.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Za kamerą stanął uznany twórca filmów dokumentalnych – Maciej Puczyński. Podczas każdej wizyty w realizacjach Invest Komfort zdumiewa jakość dopracowania detali i pomysłowość rozwiązań. W kampanii, zapraszając odbiorców do metaforycznej kuchni, czyli do biur, pracowni i warsztatów twórców, chcemy pokazać, jak powstają te inwestycje – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Serial zabiera widza w podróż do świata współczesnej architektury, pomaga zrozumieć proces powstawania inwestycji oraz wyzwania, przed którymi stają ich twórcy. Wśród bohaterów filmów są osoby uznane i nagradzane na całym świecie. Filmy podejmują istotne tematy odpowiedzialności za przestrzeń wspólną, ponadczasowości i harmonii budynków z otoczeniem.

W najbliższych trzech miesiącach kampania Invest Komfort będzie promowana w prasie codziennej, branżowej i lifestylowej, w internecie i na nośnikach outdoor.