Invibes Advertising kontynuuje międzynarodową ekspansję i otwiera dwa biura Europie Środkowo-Wschodniej

Invibes Advertising, firma zajmująca się zaawansowanymi technologiami w obszarze reklamy digitalowej, ogłasza otwarcie dwóch nowych biur: w Polsce (Warszawa) oraz w Czechach (Praga).
O autorze
1 min czytania 2022-07-06

Na zdjęciu od lewej: Nicolas Pollet – współzałożyciel Invibes Advertising, Petr Mares – commercial director, Ewelina Kluz – country director CEE, Kris Vlaemynck – współzałożyciel Invibes Advertising.

Ewelina Kluz, na stanowisku country director CEE, będzie kierowała polskim oddziałem w  Warszawie. Ewelina posiada ponad 14-letnie doświadczenie w obszarze mediów, sprzedaży  oraz public relations. Przed dołączeniem do Invibes Advertising pracowała jako sales team  manager w Burda Media Polska – jednej z wiodących grup medialnych, gdzie nadzorowała  segmenty Lifestyle i Luxury w Polsce. Wcześniej, Ewelina pracowała jako konsultantka PR dla  marek z branży retail, fashion i beauty. 

Petr Mares na stanowisku commercial director będzie kierował czeskim oddziałem w Pradze.  Petr ma ponad 14-letnie doświadczenie w marketingu, mediach i technologii. Przed  dołączeniem do Invibes Advertising zajmował stanowisko media strategist & trading director w  Visibility Digital, niezależnej agencji marketingu cyfrowego. Wcześniej Petr pracował jako  business development director w Adexpres, część grupy Dentsu, wcześniej był business  directorem w H1.cz, wiodącej agencji performance marketingu, będącej częścią GroupM.

Cieszę się, że mogę dołączyć do Invibes  Advertising na tej kluczowej pozycji i nie mogę się doczekać budowania oraz współpracy z  zespołami z całej Europy Środkowo-Wschodniej. Jestem głęboko przekonana, że jesteśmy jednym  z kluczowych graczy, którzy zrewolucjonizują przyszłość reklamy – powiedziała Ewelina Kluz, country director CEE.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Jestem podekscytowany dołączeniem do Invibes  Advertising i byciem częścią jej międzynarodowego rozwoju. Głęboko wierzę, że Invibes wkrótce  stanie się najbardziej popularną technologią reklamową na świecie – powiedział Petr Mares, commercial director.

Nicolas Pollet oraz Kris Vlaemynck, współzałożyciele Invibes Advertising, dodali:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Cieszymy  się, że możemy przywitać w zespole zarówno Ewelinę, jak i Petra. Europa Środkowo-Wschodnia  to rynek o wielkim potencjale, wobec którego mamy duże plany. Uruchomienie oddziałów na tym  rynku jest częścią ambitnego planu rozwoju ogłoszonego na początku tego roku. Silne  doświadczenie oraz fachowa wiedza Eweliny i Petra w sektorze mediów, będzie kluczem do  przyspieszenia naszego rozwoju w całym regionie.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się