Na zdjęciu od lewej: Nicolas Pollet – współzałożyciel Invibes Advertising, Petr Mares – commercial director, Ewelina Kluz – country director CEE, Kris Vlaemynck – współzałożyciel Invibes Advertising.
Ewelina Kluz, na stanowisku country director CEE, będzie kierowała polskim oddziałem w Warszawie. Ewelina posiada ponad 14-letnie doświadczenie w obszarze mediów, sprzedaży oraz public relations. Przed dołączeniem do Invibes Advertising pracowała jako sales team manager w Burda Media Polska – jednej z wiodących grup medialnych, gdzie nadzorowała segmenty Lifestyle i Luxury w Polsce. Wcześniej, Ewelina pracowała jako konsultantka PR dla marek z branży retail, fashion i beauty.
Zobacz również
Petr Mares na stanowisku commercial director będzie kierował czeskim oddziałem w Pradze. Petr ma ponad 14-letnie doświadczenie w marketingu, mediach i technologii. Przed dołączeniem do Invibes Advertising zajmował stanowisko media strategist & trading director w Visibility Digital, niezależnej agencji marketingu cyfrowego. Wcześniej Petr pracował jako business development director w Adexpres, część grupy Dentsu, wcześniej był business directorem w H1.cz, wiodącej agencji performance marketingu, będącej częścią GroupM.
Cieszę się, że mogę dołączyć do Invibes Advertising na tej kluczowej pozycji i nie mogę się doczekać budowania oraz współpracy z zespołami z całej Europy Środkowo-Wschodniej. Jestem głęboko przekonana, że jesteśmy jednym z kluczowych graczy, którzy zrewolucjonizują przyszłość reklamy – powiedziała Ewelina Kluz, country director CEE.
Jestem podekscytowany dołączeniem do Invibes Advertising i byciem częścią jej międzynarodowego rozwoju. Głęboko wierzę, że Invibes wkrótce stanie się najbardziej popularną technologią reklamową na świecie – powiedział Petr Mares, commercial director.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nicolas Pollet oraz Kris Vlaemynck, współzałożyciele Invibes Advertising, dodali:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Cieszymy się, że możemy przywitać w zespole zarówno Ewelinę, jak i Petra. Europa Środkowo-Wschodnia to rynek o wielkim potencjale, wobec którego mamy duże plany. Uruchomienie oddziałów na tym rynku jest częścią ambitnego planu rozwoju ogłoszonego na początku tego roku. Silne doświadczenie oraz fachowa wiedza Eweliny i Petra w sektorze mediów, będzie kluczem do przyspieszenia naszego rozwoju w całym regionie.