Z początkiem lipca Ireneusz Różański objął nowo powstałe stanowisko head of partnership and advertising w Going. Ekspert będzie odpowiadał za koordynację działań reklamowych w obrębie serwisu Goingapp.pl i aplikacji Going, a także za nadzorowanie projektów komercyjnych i przestrzeni reklamowej w serwisach EmpikBilety.pl oraz Poptown.eu, które należą do rodziny Going.
– Going. to innowacyjna i popularna marka digitalowa, dlatego dołączenie do jej zespołu i rozwijanie Going. w powierzonych mi obszarach będzie interesującym wyzwaniem – komentuje Ireneusz Różański.
Zobacz również
Różański z branżą wydawniczą związany jest od 2006 roku – tworzył i zarządzał między innymi męską częścią portfolio Marquard Media Polska. Był również odpowiedzialny za monetyzację oraz koordynację projektów specjalnych wydawnictwa.
– Jestem bardzo zadowolona z faktu, że możemy przywitać Irka na pokładzie – mówi Anna Maria Żurek, COO w Going – W ostatnich miesiącach zauważyliśmy bardzo duży przyrost zapytań o współpracę komercyjną ze strony rozmaitych brandów. Stworzenie dedykowanego stanowiska dla osoby, która zajmie się koordynacją tematów reklamowych, było kwestią czasu. Dodatkowo otwieramy nową linię partnershipów brandowych, by uatrakcyjnić nasze usługi i wyróżnić się na tle konkurencji. Po pandemicznym paraliżu u nas w końcu same wzrosty, w pełnym zakresie wraz z naszą branżą obudziliśmy się do życia i przyspieszamy – dodaje Anna Maria Żurek.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach