Pierwszy dodatek do gry Assassin’s Creed o nazwie „Wrath of the Druids”, przenosił głównego bohatera Vikinga Eivora do Irlandii – dzięki temu w tej znakomitej graficznej produkcji mogliśmy zobaczyć wiele słynnych zabytków kraju, w tym architekturę Dublinu, Benbulben i wyjątkową formację skalną o nazwie Grobla Olbrzyma.
Firma Ubisoft, czyli producent gry, połączył siły z Tourism Ireland, aby stworzyć 38-sekundowy klip promujący przepiękne scenerie Irlandii. Widzimy w nim kompilację scen z gry i rzeczywistych ujęć irlandzkich krajobrazów, które razem stworzyły bardzo zachęcający obraz dla potencjalnego turysty.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
– Ubisoft wykonał niesamowitą robotę, ożywiając celtycką Irlandię i pokazując ją z imponującą szczegółowością – mówi Mark Henry, główny dyrektor marketingu w Tourism Ireland, na łamach Eurogamer) – Nasza kampania w zabawny i innowacyjny sposób zwraca uwagę na Irlandię wśród społeczności graczy. Chcemy wzbudzić ciekawość tej grupy polecanymi przez nas lokacjami i tym samym zainspirować ich do przyjazdu do nas, aby zobaczyli to wszystko na własne oczy – dodaje Henry.