Mistrzostwa Świata Ironman od ponad czterech dekad łączą w rywalizacji najlepszych sportowców świata. Odbywają się każdego roku w październiku w hawajskim mieście Kona na wyspie Big Island. Ponad 2 tysiące sportowców podejmuje wyzwanie, które stanowi poznanie ostatecznych możliwości swojego ciała i umysłu.
Agnieszka chce zawalczyć o udział w przyszłym roku, a w tym planuje intensywne przygotowania. Weźmie udział między innymi w zawodach triathlonowych w Chinach (Benjing International Triathlon), igrzyskach wojskowych Wuhan (Chiny) oraz w argentyńskim Ironmanie, na którym zawalczy o przepustkę na mistrzostwa na Hawajach.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Agnieszka Jerzyk pochodzi z Leszna. Jest dwukrotną uczestniczką igrzysk olimpijskich w triathlonie (Londyn 2012, Rio 2016). Podczas igrzysk w Londynie zajęła 25. miejsce, co było najlepszym wynikiem osiągniętym przez polskich triathlonistów podczas olimpiady. Do igrzysk w Rio de Janeiro zakwalifikowała się jako jedyna polska triathlonistka i zajęła 22. miejsce.
Agnieszka Jerzyk to triathlonowa Mistrzyni Świata U-23 (Pekin 2011) i Europy U-23 (Gaia 2010), medalistka Serii Mistrzostw Świata (Yokohama 2014), Pucharu Świata (Huatulco 2016) i wielokrotna zwyciężczyni Pucharu Europy, złota i srebrna medalistka Igrzysk Wojskowych (Rio 2011), (Korea 2015), zdobyła też trzy medale Mistrzostw Polski w zawodach lekkoatletycznych. W lipcu tego roku zadebiutowała na dystansie ironmana w niemieckim Roth, ustanawiając nowy rekord Polski, który teraz wynosi 8:48:49. Nasza zawodniczka jest pierwszą Polką, która złamała barierę 9h na tym dystansie.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing