Islandia poleca swoje największe atrakcje w kolejnej humorystycznej kampanii

Islandia poleca swoje największe atrakcje w kolejnej humorystycznej kampanii
Nieziemskie doświadczenia, na które nie trzeba wydawać milionów dolarów? Kampania „Misja: Islandia” przekonuje, że wszystkie najlepsze atrakcje są dostępne tutaj – na Ziemi.
O autorze
1 min czytania 2022-11-17

Organizacja promująca Islandię i islandzkie produkty przedstawia spot  „Misja: Islandia”. W reklamie widzimy rozczarowanego kosmonautę, którego 15-minutowy „lot życia” zostaje opóźniony. Jednak po co wydawać miliony na kosmiczne podróże i generować niebotyczny ślad węglowy, skoro można skorzystać z wielu nieziemskich atrakcji, jakie zapewnia Islandia?

Mężczyzna przemierza rozmaite zakątki nordyckiego kraju, prezentując takie atrakcje jak zorza polarna, gejzery na islandzkich wyspach, malownicze wodospady czy gorące źródła. Wniosek? Islandia jest podobna do kosmosu, jednak jest znacznie lepsza.

Dzięki tym wszystkim nieziemskim doświadczeniom wycieczka na Islandię zapiera dech w piersiach. Jednak nie dosłownie. My mamy tlen – podsumowuje Inspired by Iceland.

Niezmiennie stawiając na humor, organizacja przywołuje w reklamie Islandczyka, który parodiował Marka Zuckerberga w poprzedniej kampanii promującej uroki wyspy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Wiemy, że wśród aspirujących podróżników kosmicznych, których loty są opóźnione, istnieje prawdopodobieństwo frustracji. Dlatego zachęcamy ich do wybrania się w podróż znacznie bliżej domu, za ułamek ceny i śladu węglowego. Mamy nadzieję, że zachęcimy ludzi do refleksji i dostrzeżenia, że prawdziwą wartością podróży są interakcje z innymi ludźmi – powiedziała Sigríður Dögg Guðmundsdóttir, szefowa Visit Iceland.

Na stronie Visit Iceland podróżujący mogą zapoznać się z opisami najważniejszych punktów turystycznych na mapie kraju. Ponadto organizacja udostępniła narzędzie, które oblicza, na jakie przeżycia można sobie pozwolić w cenie jednego lotu w kosmos.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przykładowo: rezygnując z jednej pozaziemskiej podróży, można zwiedzić samochodem całą wyspę 6359 razy, wybrać się na 9538 spływów pontonowych w kanionie Gullfoss czy też… zamówić 45 tys. kufli piwa w islandzkich pubach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Wiosną Inspired by Iceland zapraszała urlopowiczów do korzystania z uroków wyspy w kampanii „OutHorse Your Email”, zapewniając, że ich służbowymi mailami zajmą się… wyszkolone konie.