Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Isobar Polska poszerza zespół zarządzający agencją

Do zespołu, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, zarządzającego agencji Isobar, dołączyli Agnieszka Gajzler, Artur Manista oraz Przemysław Janus.
O autorze
2 min czytania 2016-02-16

Fot. (Od lewej: Artur Manista, Agnieszka Gajzler, Przemysław Janus)

– Decyzja o powołaniu nowych stanowisk w naszej organizacji to inwestycja w kluczowe obszary rozwoju agencji z pogranicza: strategii, kreacji, mediów i technologii. Aby sprostać wyzwaniom jakie stawia przed nami rynek potrzebujemy silnych liderów, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem wesprą Isobar w realizacji misji „ideas without limits” – mówi Monika Bierwagen, President & Managing Director Isobar Polska.

Artur Manista, obejmuje stanowisko Vice President Business Development. W nowej roli, oprócz odpowiedzialności za pion Client Service oraz New Business, będzie rozwijał kompetencje agencji związanych z marketingiem sportowym. Manista odpowiadał m.in. za partnerstwo strategiczne ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce oraz współpracę z Sopot Match Race. Dotychczas pełnił funkcję Business Development Directora Isobar Polska.

Agnieszka Gajzler dołączyła do Isobar Polska jako Vice President Media & Content. Do tej pory pełniła rolę Vice President & Innovation Director, w domu mediowym Carat, należącym do Dentsu Aegis Network Polska. Jednocześnie pełni funkcję Chief Product Officera w Dentsu. Gajzler będzie odpowiadać za rozwijania produktów agencji związanych z rozwojem usług contentowych. – Dołączenie do naszego zespołu Agnieszki jest dla nas niezwykle ważne. Od kilku lat rozwijamy narzędzia, takie jak SocialPylon, służące do moderacji social media, skupiamy się również na rozwoju usług związanych z produkcją contentu. Mediowe doświadczenie Agnieszki świetnie wpisuje się w nasze plany na najbliższe lata. Szczególnie, że Agnieszka nie rezygnuje z pełnionej w ramach Dentsu Aegis Network Polska roli Chief Product Officera – wyjaśnia Monika Bierwagen.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rolę Chief Operation Officer objął Przemysław Janus. Janus ma kilkunastoletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z zarządzaniem finansami i controllingiem finansowym. Do Isobaru przeszedł ze świadczącej usługi doradcze firmy Bain & Company, w której pełnił funkcję doradcy (Advisor). Przez ostanie 8 lat pracował na stanowisku Dyrektora Finansowego w HSBC Bank Poland oraz ABN AMRO Bank Poland, Business Lease oraz agencji interaktywnej AdPilot. Na początku kariery zawodowej związany był z firmą Capgemini realizując projekty doradcze w Polsce i Niemczech oraz z bankiem inwestycyjnym Creditanstalt InvestmentBank (CAIB) i polskim oddziałem Ericsson.

Isobar Polska to agencja reklamowa działająca w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska. Agencja ma w portfolio realizacje działań dla klientów takich jak Jeronimo Martins, TOTAL, Play, Disney, MasterCard, Huawei, Johnson&Johnson czy Provident. Realizacje Isobar Polska zdobyły kilkadziesiąt nagród na polskich i międzynarodowych konkursach takich jak Epica, Eurobest, Goldendrum, Effie, Innovation AD czy KTR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się