Już w lipcu, DrWitt poszerza swoją ofertę produktów funkcjonalnych o nowość: napój izotoniczny. Isotonic Drink od DrWitt został stworzony z myślą o osobach aktywnych fizycznie oraz wszystkich, którzy cenią funkcjonalne rozwiązania w codziennych produktach.
Napoje izotoniczne DrWitt nie zawierają konserwantów, są za to bogate w witaminy i minerały odpowiadając tym samym na potrzebę konsumentów zwracających uwagę na skład produktów. Dodatkowo, wyjątkowy design opakowania zwiększa atrakcyjność DrWitt Isotonic Drink, a idealnie dopasowana do uchwytu rowerowego butelka jest wygodnym wyróżnikiem produktu.
Zobacz również
Nowość jest dostępna w 4 wariantach smakowych: multifruit, lemon, red orange, cactus.
Wprowadzeniu nowości będzie towarzyszyć szerokie wsparcie marketingowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS BeDigital zajmie się obsługą marek DrWitt oraz Alcalia w SM
Grupa Maspex rozpoczyna współpracę z agencją z Krakowa, powierzając jej obsługę social media marek DrWitt i Alcalia. BeDigital przejęło prowadzenie profili oraz obsługę kreatywną.
Słuchaj podcastu NowyMarketing