ITMS rozpoczyna transformację

Z okazji swojego 25-letniego istnienia ITMS przeprowadza całościową zewnętrzną, jak i wewnętrzną transformację. Międzynarodowa agencja komunikacji prezentuje nowy zakres usług, pozycjonuje się mocniej merytorycznie i wraz z opracowaniem nowej identyfikacji wizualnej –po raz pierwszy pokazuje nowe...
O autorze
1 min czytania 2016-05-25

…logo.

ITMS agencja komunikacji z siedzibą w Bad Nauheim, niemieckiej Hesji, świętuje swoje 25-te urodziny. Z tej okazji 30-cio osobowy zespół stawia na nowy merytoryczny program. Na nowo ustanowiony zakres usług służy przyszłościowemu pozycjonowaniu. Zasadniczo ITMS będzie obsługiwał w przyszłości swoich klientów z międzynarodowymi markami – jak Qatar Airways, największego europejskiego producenta okien – firmę Drutex, a także Major League Baseball – w czterech obszarach: reklama, public relations, sponsoring i eventy.

Nowe pozycjonowanie to także zmiany w strukturze wewnętrznej agencji, w zespołach doradztwa i kreatywności. „W ostatnich 25-ciu latach doskonaliliśmy nasze kompetencje i rozwinęliśmy się jako dostawca rozwiązań zintegrowanej komunikacji. Tym pozycjonowaniem dajemy wyraz naszym pomysłom w skutecznej komunikacji marketingowej z korzyścią dla naszych klientów“, wyjaśnia tą transformację założyciel i prezes George S. Pascal.

Ta merytoryczna przemiana jest kontynuowana także wizualnie. Agencja przedstawi nowe logo i nową kompletną identyfikację wizualną. Składa się ona z nowoczesnych i wyraźnych linii. Cztery dyscypliny zostały przypisane do kolorystki, w której można na nowo odnaleźć formę bryły. Symbolizuje ona współdziałanie pojedynczych obszarów, jak i zintegrowanych i indywidualnych rozwiązań.To przesłanie łączy w sobie także wyraźne i lżejsze logo z czteroczęściową strukturą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji dla zainteresowanych, od 30 maja na naszej nowej stronie internetowej ITMS.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się