…logo.
ITMS agencja komunikacji z siedzibą w Bad Nauheim, niemieckiej Hesji, świętuje swoje 25-te urodziny. Z tej okazji 30-cio osobowy zespół stawia na nowy merytoryczny program. Na nowo ustanowiony zakres usług służy przyszłościowemu pozycjonowaniu. Zasadniczo ITMS będzie obsługiwał w przyszłości swoich klientów z międzynarodowymi markami – jak Qatar Airways, największego europejskiego producenta okien – firmę Drutex, a także Major League Baseball – w czterech obszarach: reklama, public relations, sponsoring i eventy.
Zobacz również
Nowe pozycjonowanie to także zmiany w strukturze wewnętrznej agencji, w zespołach doradztwa i kreatywności. „W ostatnich 25-ciu latach doskonaliliśmy nasze kompetencje i rozwinęliśmy się jako dostawca rozwiązań zintegrowanej komunikacji. Tym pozycjonowaniem dajemy wyraz naszym pomysłom w skutecznej komunikacji marketingowej z korzyścią dla naszych klientów“, wyjaśnia tą transformację założyciel i prezes George S. Pascal.
Ta merytoryczna przemiana jest kontynuowana także wizualnie. Agencja przedstawi nowe logo i nową kompletną identyfikację wizualną. Składa się ona z nowoczesnych i wyraźnych linii. Cztery dyscypliny zostały przypisane do kolorystki, w której można na nowo odnaleźć formę bryły. Symbolizuje ona współdziałanie pojedynczych obszarów, jak i zintegrowanych i indywidualnych rozwiązań.To przesłanie łączy w sobie także wyraźne i lżejsze logo z czteroczęściową strukturą.
Więcej informacji dla zainteresowanych, od 30 maja na naszej nowej stronie internetowej ITMS.com.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing