„It’s your life just take it” – kolejna edycja kampanii marki Kruger&Matz

Po ogromnym sukcesie pierwszej edycji It’s your life, just take it, z początkiem czerwca rusza druga odsłona tej kampanii.
O autorze
3 min czytania 2015-07-01

Po raz kolejny Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz wyrusza w Polskę, by łowić pasje i poszukiwać niezwykłych ludzi, którzy potrafią dać z siebie dużo więcej i nie boją się podejmować ryzyka i trudu, by spełniać swoje marzenia. Ludzi, którzy są dla Leszka inspiracją. Tegoroczna edycja aktywnie promowana jest w promowana jest Internecie i mediach społecznościowych. Partnerem mediowym akcji jest Wirtualna Polska.  

Kampania „It’s your life, just take it” powstała po to, by promować to, co w życiu jest naprawdę ważne i wartościowe. Kruger&Matz chce, poprzez pokazywanie ludzi których życie jest pełne pasji, radości i spełnienia, inspirować innych do świadomego wybierania właśnie takiego stylu życia i wartości. Prawie 2 tys. zgłoszeń, ponad 17 tys. przejechanych kilometrów, 35 półfinalistów i 10 zwycięzców – ubiegłoroczna edycja przyniosła zaskakującą różnorodność zainteresowań oraz dowód na to, że wśród Polaków jest mnóstwo pasjonatów, którzy nie boją się trudu i wyzwań stojących na drodze do realizacji własnych marzeń. To właśnie było motywacją dla Kruger&Matz do kontynuacji akcji w roku 2015 i otwarcia drzwi kolejnym osobom do szansy na uzyskanie wsparcia i pomocy finansowej w ich działaniach i pajsach. Pomysł tej kampanii to autorskie dzieło Michała Leszka, twórcy marki Kruger&Matz, który sam kieruje się w życiu wartościami, które promuje w projekcie.

  Kampania 2014 w liczbach: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z ogromną satysfakcją patrzę na to jak uczestnicy edycji 2014, dzięki naszemu wsparciu, realizują swoje pasje i spełniają swoje marzenia. Jestem z nich bardzo dumny i cieszę się, że mam możliwość pomagać tym, którzy swoim sercem, zaangażowaniem i ciężką pracą pokazują, że kiedy naprawdę czegoś chcemy wszystko jest możliwe. W „It’s your life, just take it” poszukuję właśnie takich ludzi.” – mówi inicjator kampanii. 

Głównym elementem kampanii „It’s your life, just take it” jest konkurs prowadzony na stronie. Aby wziąć w nim udział należy wysłać film lub zdjęcie przedstawiając siebie i swoją pasję oraz w kilku słowach ją opisać i uzasadnić dlaczego jest ona tak ważna w życiu. Konkurs potrwa do 23 września 2015 roku. W ciągu szesnastu tygodni tegorocznej edycji wyłonionych zostanie osiem osób, spośród których zostaną wybrane trzy, którym Kruger&Matz sfinansuje realizację ich marzeń. Główna nagroda to 20 tys. zł, a łączna pula nagród w tej edycji to 50 tys. zł. Ponadto dla fanów wspierających i głosujących w konkursie na swoich faworytów Kruger&Matz ufundował wiele produktów takich jak designerskie słuchawki, nowoczesne smartfony, tablety oraz sprzęt home audio. Jest więc o co walczyć!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W tegoroczną edycję projektu ponownie zaangażowali się znany bokser Przemysław Saleta oraz Grzegorz „Iwan” Kucharczyk, instruktor skoków spadochronowych – ludzie, którzy poprzez swoją determinację wielokrotnie udowadniali, że konsekwentne podążanie za pasją i wartościami pozwala osiągnąć w życiu szczęście i spełnienie. W trakcie trwania tej edycji kampanii zaprezentowane zostaną dwa inspiracyjne filmy dokumentalne z udziałem ambasadorów kampanii, w których opowiedzą o tym, jak pokonywali przeciwności losu, nie poddawali się i wytrwale walczyli, ale również o życiowych lekcjach i cenie jaką musieli ponieść – wszystko, by w życiu robić to, co kochają najbardziej. Oprócz ambasadorów ideę akcji mocno popierają także ubiegłoroczni finaliści, którym Kruger&Matz pomaga realizować ich marzenia: Dominika Orlik, która w ramach nagrody otrzymała nowy motocykl na motocrossowy sezon 2015, Janek „Ally” Strażyński, który już w sierpniu po wielu latach powróci do Japonii będącej kolebką driftingu, by wziąć udział w najważniejszych zawodach z tej dziedziny, czy Mariusz Kędzierski, którego marzenie o wystawie swoich prac w Nowym Jorku spełni się jesienią br. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Video promujące tegoroczną edycję:

Kruger&Matz wyznaje zasadę, że w życiu warto dokonywać świadomych wyborów. Poprzez naszą kampanię chcemy jasno powiedzieć, że urządzenia którymi się otaczamy są tylko narzędziami pomocnymi w realizacji czegoś większego. Nasze produkty posiadają podobną funkcjonalność jak drogie urządzenia światowych producentów, jednak to co je wyróżnia to cena. Dlatego to od konsumenta zależy czy wybierze drogie rozwiązania, czy sprzęt Kruger&Matz. Podkreślamy to od roku i nadal będziemy – może warto wybrać ten drugi, a różnicę wydać na to co jest naprawdę wartościowe w życiu – realizacje swoich pasji lub marzeń naszych najbliższych – mówi Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz i jednocześnie inicjator kampanii. 

Do realizacji kampanii i przekazania poprzez nią wartości, którymi kieruje się Michał Leszek tworząc Kruger&Matz, została zaangażowana agencja MAPI, odpowiedzialna za kreację i wdrożenie internetowej platformy konkursowej oraz produkcję filmów dokumentalnych z udziałem ambasadorów projektu, w reżyserii Piotra Maczkowskiego. Dodatkowo kompleksową realizację i produkcję filmową w tym roku zapewnia Piotr Deszkiewicz z ekipą FILM FAMILY. Za komunikację kampanii odpowiada Anna Malitka-Babik, PR Manager Kruger&Matz.

W tegorocznych działaniach promocyjnych położono silny nacisk na media społecznościowe oraz Internet. Głównym partnerem mediowym akcji została Wirtualna Polska, a wsparciem są aktywności reklamowe oparte na Google Ads i kanale Youtube. Dodatkowym elementem promocji projektu marki Kruger&Matz jest też kampania billboardowa z udziałem Przemka Salety na ok. 150 nośnikach w całej Polsce.

Więcej informacji na stronie.