Ambasadorami projektu są Przemysław Saleta oraz Grzegorz „Iwan” Kucharczyk, instruktor skoków spadochronowych, zaś łowcą prawdziwych pasjonatów – Marcelina Zawadzka. Uczestnicy mogą zgłaszać się od 1 maja na stronie www.krugermatz.com. W ramach promocji projektu zostały przygotowane spoty reklamowe oraz prowadzone są aktywne działania w Internecie i mediach społecznościowych.
Najważniejszym elementem zaplanowanej kampanii są inspiracyjne spoty reklamowe z udziałem dwóch ambasadorów, którzy opowiadają jak pokonywali przeciwności losu, nie poddawali się, wytrwale walczyli – wszystko, by w życiu robić to, co kochają najbardziej. Trwająca obecnie kampania reklamowa projektu obejmuje 30 s. spoty emitowane w TVP, TVN24, a także sieciach kin Multikino i CinemaCity. W działaniach promocyjnych położono także silny nacisk na media społecznościowe oraz Internet. Aktywności reklamowe opierają się na Google Ads i kanale Youtube. Dodatkowym elementem promocji projektu marki Kruger&Matz jest też kampania billboardowa na ok. 150 nośnikach w całej Polsce.
Zobacz również
Do realizacji kampanii i przekazania poprzez nią wartości, którymi kieruje się Michał Leszek tworząc Kruger&Matz, została zaangażowana agencja Mapi, odpowiedzialna za kreację, stworzenie internetowej platformy konkursowej oraz produkcję filmów i spotów w reżyserii Piotra Maczkowskiego. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediapol, a za komunikację projektu odpowiada agencja 38PR. Cały projekt będzie trwał do końca września 2014.
„Nasza kampania składa się z wielu elementów: to przede wszystkim konkurs dla ludzi, którzy żyją z pasją i chcą się z innymi nią dzielić. To także kampania reklamowa z naszymi wyjątkowymi Ambasadorami, czyli m.in. znanym bokserem Przemysławem Saletą. My w Kruger&Matz wyznajemy zasadę, że warto w życiu dokonywać świadomych wyborów. To od konsumenta zależy, czy kupi produkt znanego światowego producenta, czy też wybierze spełniający te same funkcje i równie perfekcyjnie dopracowany technologicznie, a jednocześnie dużo tańszy telefon lub tablet Kruger&Matz. Może warto sięgnąć po ten drugi, a zaoszczędzoną różnicę przeznaczać na to, co w życiu ma prawdziwą wartość oraz znaczenie, czyli realizację swoich pasji lub wspólny czas z ludźmi, których kochamy” – mówi Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz i jednocześnie inicjator kampanii.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Już od 1 maja można rejestrować swoje zgłoszenia na stronie www.krugermatz.com/itsyourlife Wystarczy przesłać zdjęcie lub film prezentujący pasję i zaangażowanie w jej realizację. Na uczestników konkursu czeka wiele atrakcyjnych nagród m.in. słuchawki, tablety i smartfony Kruger&Matz, ale przede wszystkim nagroda główna – 50 tys. zł na sfinansowanie realizacji pasji dla zwycięzców konkursu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing