fot. twitter
Nazwy instagramowych kont to nie wszystko. Inter zdecydował się wyświetlać tweety od fanów oraz ich Instagram Stories na tablicach reklamowych na boisku. Ten marketingowy ruch nie spodobał się jednak fanom… W social mediach wybuchła dyskusja o słuszności akcji, werdykt brzmi „takie zagranie było niepotrzebne”.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To nie pierwsza tego typu nieszablonowa akcja podczas spotkań piłkarskich. Pewien brazylijski supermarketu jest sponsorem czwartoligowego Fluminense de Feira i postanowił w innowacyjny sposób użyć numerków zawodników na koszulkach do reklamowania oferty swojego sklepu i przyciągnięcia klientów. Jak?
Dany produkt ze sklepu jest umieszczony nad numerem gracza, który służy jako jego cena.
PS2
Niedawno zaprezentowano nowe koszulki piłkarskiej reprezentacji Polski. Przygotowała je firma Nike i wszystko byłoby w porządku, gdyby nie sesja z nowymi strojami w roli głównej. Jeśli jeszcze jej nie widzieliście, możecie przeczytać więcej → tutaj.