W Proxi.cloud będę odpowiedzialna przede wszystkim za zwiększanie rozpoznawalności marki na rynku reklamowym i rozwijanie długoterminowych relacji z kontrahentami. Konsekwencją tego będzie wzrost sprzedaży naszych usług reklamowych – mówi Iwona Kołodziejek, nowa business development director w Proxi.cloud.
Kołodziejek ma blisko 30-letnie doświadczenie zawodowe. W ciągu ostatniego roku pracowała jako niezależna doradczyni w dziedzinie mediów, a później w TikToku jako szefowa sprzedaży ds. kluczowych klientów w Europie Centralnej. Wcześniej przez 12 lat w firmie doradczej Accenture odpowiadała za sprzedaż i realizację projektów w obszarze zwiększania efektywności inwestycji mediowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Ma również na koncie pracę w takich domach mediowych, jak Mindshare, Zenith Optimedia Group (jako managing director Optimedia), a także w dziale mediów agencji reklamowej Ogilvy&Mather i brokerze reklamy outdoorowej.
Zobacz również
Patrząc na dotychczasowe sukcesy Iwony, znajomość od podszewki rynku reklamy i wysoką kulturę pracy, wierzymy, że sporo wniesie do naszego zespołu. Jej wieloletnie doświadczenie jest dla nas nieocenione, bo pozwoli nam szybko zoptymalizować wiele procesów. Niemniej ważne jest też to, że mamy podobną wizję kierunku rozwoju biznesu i tego, co możemy razem osiągnąć na rynku – podsumowuje Mateusz Chołuj, członek zarządu spółki Proxi.cloud.