Stevie Awards są przyznawane od 2002 r. firmom i ludziom biznesu z całego świata. Konkurs ma na celu docenienie ich osiągnięć i wkładu na arenie międzynarodowej. Każdego roku do konkursu zgłasza się ponad 10 000 organizacji i osób z ponad sześćdziesięciu krajów. W ocenie każdego z programów wykorzystuje się spostrzeżenia i doświadczenie ponad dwustu sędziów z całego świata.
Zadaniem Iwony Kubicz było wstępne ocenienie prac nadesłanych w kategoriach uwzględnionych w jednym z sześciu programów: The International Business Awards. Ostateczną decyzję co do projektów nagrodzonych Złotą, Srebrną i Brązową statuetką podejmuje ośmiu sędziów, znanych specjalistów i doradców ze świata biznesu.
Zobacz również
„Stevie Award to ważna i prestiżowa nagroda, która może przynieść wiele korzyści firmie. Ocenianie prac konkursowych było wzbogacającym przeżyciem. Jako prezes agencji PR, która bierze udział w międzynarodowych konkursach, mogłam wykorzystać swoje wcześniejsze doświadczenia w tym zakresie. Każde kolejne zaproszenie do jury to idealna okazja, żeby przyjrzeć się praktykom PR z całego świata.” – podsumowuje Iwona Kubicz.
Stevie Awards są przyznawane w sześciu programach: The American Business Awards, The International Business Awards, The Stevie Awards for Women in Business, Stevie Awards for Sales&Customer Service, The Asia-Pacific Stevie Awards oraz The German Stevie Awards. Nagrody zostaną wręczone zwycięzcom podczas gali finałowej 16 października w Toronto. Więcej informacji na temat Stevie Awards można przeczytać na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach