1. W marketingu najważniejsze są…
tak naprawdę najważniejsze rzeczy to: lubić ludzi, szanować ich poglądy, interesować się ich pasjami i rozumieć ich marzenia. Reszta elementów marketingu to zwykłe narzędzia, które teraz zmieniają i zużywają się coraz szybciej.
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej agencji skrzydeł, to…
wygrana w przetargu Nestle, która nadeszła w ważnym momencie połączenia dwóch domów mediowych (a w efekcie – powstania MEC). Zjednoczyliśmy zespół i wygraliśmy budżet mediowy klienta, z którym współpracujemy do dziś.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…
ostatnie lata są nieustannym wyzwaniem. Malejące budżety, niespodziewane cięcia i nacisk na obniżanie kosztów oznaczają mnóstwo wyzwań praktycznie każdego dnia.
Wyzwaniem jest też utrzymanie przyjaznej, dobrej atmosfery w firmie przy jej nieustannym wzroście. Z kilkudziesięciu pracowników w na przestrzeni kilku lat urośliśmy do ponad 200, ale myślę, że ocaliliśmy ducha tej firmy i świetną atmosferę.
4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumna, to…
forum MEC Interaction – wielki frekwencyjny sukces i impreza, która cieszy się ogromną popularnością w kręgach osób zainteresowanych komunikacją interaktywną. To także dowód na to, że nie jesteśmy szewcem, który bez butów chodzi J
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
obce mi jest uczucie zazdrości, ale gdy patrzę na wyniki oglądalności „Dumb Ways To Die” na YouTube, to marzę, by zatrudnić ich twórców w MEC.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…
mobile marketing – wkrótce to głównie poprzez smartfony, tablety i phablety będziemy się komunikować reklamowo z konsumentem.
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…
nie ma działań przereklamowanych. Każde medium jest narzędziem, którego trzeba się nauczyć. Jeżeli coś nie wychodzi w e-marketingu to oznacza, że jeszcze nie upłynęło dość czasu i nikt jeszcze nie zdążył popełnić takiej liczby błędów, by można było wyciągnąć z nich odpowiednią naukę.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
a nawet jest – partnerstwo.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
codziennego życia.
10. Gdybym miała sprzedawać polskie bikini w Brazylii, a miałabym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…
ograniczyłabym budżet. Nie lubię przepłacać, zawsze targuję się i negocjuję do upadłego. Wie o tym każdy, kto mnie poznał – począwszy od męża, a kończąc na handlarzach z bazaru w Istambule.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
trafiłam do tej branży przypadkiem (bardzo szczęśliwym), jak większość ludzi z mojego pokolenia.
Izabela Albrychiewicz zarządza MEC, największym działającym w Polsce domem mediowym. Z branżą reklamową związana jest od 20 lat. Z MEC – od 15. Z wykształcenia jest filozofem. Wolny czas poświęca rodzinie, szczególnie wychowaniu dzieci.