Izabela Albrychiewicz (MEC): nie ma działań przereklamowanych – każde medium jest narzędziem, którego trzeba się nauczyć

Izabela Albrychiewicz (MEC): nie ma działań przereklamowanych – każde medium jest narzędziem, którego trzeba się nauczyć
Tym razem z naszą Marketingową 11 zmierzyła się Izabela Albrychiewicz, CEO MEC.
O autorze
2 min czytania 2014-04-29

1. W marketingu najważniejsze są…

tak naprawdę najważniejsze rzeczy to: lubić ludzi, szanować ich poglądy, interesować się ich pasjami i rozumieć ich marzenia. Reszta elementów marketingu to zwykłe narzędzia, które teraz zmieniają i zużywają się coraz szybciej.

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej agencji skrzydeł, to…

wygrana w przetargu Nestle, która nadeszła w ważnym momencie połączenia dwóch domów mediowych (a w efekcie – powstania MEC). Zjednoczyliśmy zespół i wygraliśmy budżet mediowy klienta, z którym współpracujemy do dziś.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

ostatnie lata są nieustannym wyzwaniem. Malejące budżety, niespodziewane cięcia i nacisk na obniżanie kosztów oznaczają mnóstwo wyzwań praktycznie każdego dnia.

Wyzwaniem jest też utrzymanie przyjaznej, dobrej atmosfery w firmie przy jej nieustannym wzroście. Z kilkudziesięciu pracowników w na przestrzeni kilku lat urośliśmy do ponad 200, ale myślę, że ocaliliśmy ducha tej firmy i świetną atmosferę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumna, to…

forum MEC Interaction – wielki frekwencyjny sukces i impreza, która cieszy się ogromną popularnością w kręgach osób zainteresowanych komunikacją interaktywną. To także dowód na to, że nie jesteśmy szewcem, który bez butów chodzi J

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

obce mi jest uczucie zazdrości, ale gdy patrzę na wyniki oglądalności „Dumb Ways To Die” na YouTube, to marzę, by zatrudnić ich twórców w MEC.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

mobile marketing – wkrótce to głównie poprzez smartfony, tablety i phablety będziemy się komunikować reklamowo z konsumentem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

nie ma działań przereklamowanych. Każde medium jest narzędziem, którego trzeba się nauczyć. Jeżeli coś nie wychodzi w e-marketingu to oznacza, że jeszcze nie upłynęło dość czasu i nikt jeszcze nie zdążył popełnić takiej liczby błędów, by można było wyciągnąć z nich odpowiednią naukę.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

a nawet jest – partnerstwo.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

codziennego życia.

10. Gdybym miała sprzedawać polskie bikini w Brazylii, a miałabym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

ograniczyłabym budżet. Nie lubię przepłacać, zawsze targuję się i negocjuję do upadłego. Wie o tym każdy, kto mnie poznał – począwszy od męża, a kończąc na handlarzach z bazaru w Istambule.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

trafiłam do tej branży przypadkiem (bardzo szczęśliwym), jak większość ludzi z mojego pokolenia.

Izabela Albrychiewicz zarządza MEC, największym działającym w Polsce domem mediowym. Z branżą reklamową związana jest od 20 lat. Z MEC – od 15. Z wykształcenia jest filozofem. Wolny czas poświęca rodzinie, szczególnie wychowaniu dzieci.