Izabela Jankowska do grupy mediowej Audience Media Group, dostarczającej efektywne rozwiązania z zakresu digital marketingu, dołączyła w styczniu 2023 roku. Jako publisher manager odpowiada m.in. za aktywne pozyskiwanie do współpracy nowych wydawców oraz budowanie długofalowych relacji z obecnymi partnerami.
Iza do Audience Media Group przeszła z firmy WeDare, w której na stanowisku publisher team leadera odpowiadała za kampanie afiliacyjne. Wcześniej pracowała jako senior performance specialist w platformie zakupowej Shopee, gdzie odpowiadała m.in. za rozwijanie programu afiliacyjnego Shopee. W SalesTube – jako affiliate marketing specialist – odpowiadała z kolei m.in. za planowanie i prowadzenie kampanii digitalowych i performance oraz planowanie mediów i działań z największymi portalami. Swoje doświadczenie w branży zdobywała także w TradeTracker rozpoczynając od stanowiska junior affiliate specialist, a potem jako performance specialist odpowiadając m.in. za prowadzenie kampanii efektywnościowych.
Zobacz również
Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego na kierunkach: Psychologia w Zarządzaniu oraz Zarządzanie w Wirtualnym Środowisku.
W ciągu ostatniego roku do zespołu Audience Media Group dołączyły także Agata Florczak, która pełni funkcję business integrated managera, Zofia Kostrzewa jako account manager, Anastasiya Baranouskaya jako traffic manager oraz Sylwia Szeszko jako account manager.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach