Izabela Jankowska została publisher managerem w Audience Media Group

Izabela Jankowska dołączyła do zespołu Audience Media Group, polskiej grupy mediowej dostarczającej efektywne rozwiązania z zakresu digital marketingu. 1 stycznia 2023 roku objęła stanowisko publisher managera.
O autorze
1 min czytania 2023-01-23

Izabela Jankowska do grupy mediowej Audience Media Group, dostarczającej efektywne rozwiązania z zakresu digital marketingu, dołączyła w styczniu 2023 roku. Jako publisher manager odpowiada m.in. za aktywne pozyskiwanie do współpracy nowych wydawców oraz budowanie długofalowych relacji z obecnymi partnerami.

Iza do Audience Media Group przeszła z firmy WeDare, w której na stanowisku publisher team leadera odpowiadała za kampanie afiliacyjne. Wcześniej pracowała jako senior performance specialist w platformie zakupowej Shopee, gdzie odpowiadała m.in. za rozwijanie programu afiliacyjnego Shopee. W SalesTube – jako affiliate marketing specialist – odpowiadała z kolei m.in. za planowanie i prowadzenie kampanii digitalowych i performance oraz planowanie mediów i działań z największymi portalami. Swoje doświadczenie w branży zdobywała także w TradeTracker rozpoczynając od stanowiska junior affiliate specialist, a potem jako performance specialist odpowiadając m.in. za prowadzenie kampanii efektywnościowych.

Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego na kierunkach: Psychologia w Zarządzaniu oraz Zarządzanie w Wirtualnym Środowisku.

W ciągu ostatniego roku do zespołu Audience Media Group dołączyły także Agata Florczak, która pełni funkcję business integrated managera, Zofia Kostrzewa jako account manager, Anastasiya Baranouskaya jako traffic manager oraz Sylwia Szeszko jako account manager.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj