Tym razem Piotr ‘Izak’ Skowyrski, jeden z najpopularniejszych gamerów w Polsce, przybliży kulisy pracy najbardziej znanych redakcji sportowych oraz sprawdzi gotowość dziennikarzy na zbliżające święto piłki nożnej!
Izak doskonale znany ze swoich osiągnięć w e-sporcie, tym razem wcieli się w rolę wysłannika Coca-Cola i wraz z marką przybliży pracę najbardziej znanych redakcji sportowych. Pierwsze spotkanie miało miejsce 12.04 (czwartek) w redakcji Weszło.com, gdzie z Krzysztofem Stanowskim Izak przybliżył swoim widzom „od zaplecza” redakcję portalu. Kolejne spotkania w redakcjach zaplanowano na następne dwa czwartki tj. 19.04, gdzie Izak spotka się z Michałem Polem w redakcji Przeglądu Sportowego oraz 26.04 spotkanie z TVP, gdzie w rolę gospodarza wcieli się Maciej Iwański.
Zobacz również
Każde ze spotkań Izaka z redakcjami poświęcone jest Grupie H Mistrzostw Świata, a zatem grupie, w której zobaczymy Reprezentację Polski. Tematyka jest zgodna z kolejnością rozgrywanych meczów. Polska zacznie rozgrywki 19.06 od spotkania z Senegalem i będzie to historyczne, pierwsze starcie tych dwóch drużyn. W drugiej kolejce (24.06) zmierzymy się z Kolumbią, z którą rozegraliśmy do tej pory od 1972 roku 5 meczów z czego 2 wygrane, a w ostatniej (28.06) z Japonią, gdzie na 6 rozegranych spotkań Polska wygrała 4. Podczas spotkań Izaka nie zabraknie emocji związanych z oceną szans naszej reprezentacji w starciach z rywalami.
Współpraca Izaka z redakcjami sportowymi to kolejna odsłona kampanii „Gotowi na emocje”. Chcemy pokazać fanom marki i futbolu emocje, nie tylko te które widzą na murawie stadionu, trybunach, czy sami przeżywają w domu, ale też te których nie do końca widać – w studio TV, czy w redakcji portali o tematyce sportowej. Kampania jest o sile kibicowania, dlatego też Izak pokaże jak wygląda ten gorący mundialowy czas w najbardziej znanych redakcjach sportowych, bez których nie można sobie wyobrazić emocji towarzyszących Mistrzostwom Świata – komentuje Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
To nie wszystko. Izak będzie komentował wraz z redakcją TVP m.in. z Rosji trzy mecze grupowe Polaków oraz mecz finałowy Mistrzostw Świata. Wszystkie aktualne informacje na temat współpracy można śledzić na platformie woah.com.
Komputronik uruchamia konfigurator AI produktów smart home
Dla tych, którzy marzą o wyjeździe do Rosji na mecze Polaków trwa loteria Coca-Cola, w której do wygrania jest m.in. 100 zestawów 2-osobowych na mecze Polaków! Oprócz tego do odebrania 100 000 unikalnych biało-czerwonych piłek Coca-Cola, miliony puszek Coca-Cola Zero Cukru 200ml. Promocja trwa od 9 kwietnia do 30 czerwca 2018 (lub do wyczerpania zapasów). Nagrody gwarantowane są do odbioru w sieciach: Relay, 1 Minute oraz Inmedio. Więcej informacji na stronie woah.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dom mediowy MediaCom odpowiada za strategię kampanii, współpracę z influencerami, planowanie i zakup mediów. Agencja Fortis jest organizatorem loterii oraz odpowiada za kreację materiałów BTL. McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.