TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

J. Walter Thompson Company Poland pokazuje nową odsłonę marki Soraya

J. Walter Thompson Company Poland opracowała wspólnie z marką Soraya nową strategię komunikacji, którą można zobaczyć w kampanii nowej linii kosmetyków Soraya Ideal Beauty dedykowanej młodym, niezależnym, szczęśliwym kobietom.
O autorze
1 min czytania 2016-06-29

J. Walter Thompson Company Poland współpracuje z marką Soraya od marca 2016 i właściwie na każdym etapie myślenia strategicznego o marce czy jej rewitalizacji klient ściśle współpracuje z grupą. W wyniku takiego procesu powstała nowa wizja marki skierowanej zarówno do młodych jak i dojrzałych kobiet.

Według badań Soraya to jedna z trzech najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce (rozpoznaje ją 87 proc. Polek). Po latach przerwy rewitalizację marki oparliśmy przede wszystkim o opiekę i bliskość, odchodząc od zdystansowanego świata gwiazd. Stąd też jej nowe pozycjonowanie odbija się w obietnicy: „Najlepsza przyjaciółka mojej skóry”. Twarzami kampanii reklamowej są pozornie zwykłe, a jednocześnie wyjątkowe kobiety. Posiadają cechy, których szukamy u ludzi, z którymi „chcielibyśmy się zaprzyjaźnić”. – mówi Maciej Obuchowicz, Director of Strategic Planning w J. Walter Thompson Company Poland.

Nowa odsłona marki została zaprezentowana podczas konferencji prasowej „Wystarczy jeden gest, abyś poczuła się piękniejsza” 13 maja 2016 r. w warszawskim Forcie Sokolnickiego. Część poświęconą nowej strategii marki, zmieniającym się potrzebom i oczekiwaniom Polek poprowadził wraz z klientem Maciej Obuchowicz.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj