J. Walter Thompson Company Poland współpracuje z marką Soraya od marca 2016 i właściwie na każdym etapie myślenia strategicznego o marce czy jej rewitalizacji klient ściśle współpracuje z grupą. W wyniku takiego procesu powstała nowa wizja marki skierowanej zarówno do młodych jak i dojrzałych kobiet.
Według badań Soraya to jedna z trzech najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce (rozpoznaje ją 87 proc. Polek). Po latach przerwy rewitalizację marki oparliśmy przede wszystkim o opiekę i bliskość, odchodząc od zdystansowanego świata gwiazd. Stąd też jej nowe pozycjonowanie odbija się w obietnicy: „Najlepsza przyjaciółka mojej skóry”. Twarzami kampanii reklamowej są pozornie zwykłe, a jednocześnie wyjątkowe kobiety. Posiadają cechy, których szukamy u ludzi, z którymi „chcielibyśmy się zaprzyjaźnić”. – mówi Maciej Obuchowicz, Director of Strategic Planning w J. Walter Thompson Company Poland.
Zobacz również
Nowa odsłona marki została zaprezentowana podczas konferencji prasowej „Wystarczy jeden gest, abyś poczuła się piękniejsza” 13 maja 2016 r. w warszawskim Forcie Sokolnickiego. Część poświęconą nowej strategii marki, zmieniającym się potrzebom i oczekiwaniom Polek poprowadził wraz z klientem Maciej Obuchowicz.