Ja bym tę reklamę lepiej zrobił… kampania reklamowa Kabanosków Maestro

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. wystartowały z kampanią Kabanosków Maestro. Działania, prowadzone pod hasłem „Polacy swoje jedzą”, zaplanowane zostały na okres czterech tygodni.
O autorze
1 min czytania 2014-04-11

Nowy spot reklamowy składa się z kilku, przeplatających się ze sobą scenek przedstawiających Polaków w różnych sytuacjach. W pierwszej widzimy grupę emocjonujących się mężczyzn oglądających mecz piłki nożnej. Bohaterkami kolejnej są dwie, spacerujące po lesie kobiety, skarżące się na zdrowie. W ostatnim filmiku pojawia się kobieta prowadząca samochód, której nie podoba się styl jazdy innych uczestników drogi. Całość została utrzymana w lekkiej, zabawnej konwencji, przestawiającej Polaków jako naród narzekający. Klamrą zamykającą wszystkie historie jest stwierdzenie, że „tylko Kabanosy Henryk Kania są w stanie sprostać wysokim wymaganiom Polaków”.

Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat oraz w kanałach tematycznych i informacyjnych. Reklama został przygotowany w dwóch wersjach po ’30 i ’15 sekund.

Za kreację kampanii telewizyjnej odpowiedzialna była agencja Grandes Kochonos, zaś za produkcję Studio Filmowe OTO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj