Nowy spot reklamowy składa się z kilku, przeplatających się ze sobą scenek przedstawiających Polaków w różnych sytuacjach. W pierwszej widzimy grupę emocjonujących się mężczyzn oglądających mecz piłki nożnej. Bohaterkami kolejnej są dwie, spacerujące po lesie kobiety, skarżące się na zdrowie. W ostatnim filmiku pojawia się kobieta prowadząca samochód, której nie podoba się styl jazdy innych uczestników drogi. Całość została utrzymana w lekkiej, zabawnej konwencji, przestawiającej Polaków jako naród narzekający. Klamrą zamykającą wszystkie historie jest stwierdzenie, że „tylko Kabanosy Henryk Kania są w stanie sprostać wysokim wymaganiom Polaków”.
Zobacz również
Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat oraz w kanałach tematycznych i informacyjnych. Reklama został przygotowany w dwóch wersjach po ’30 i ’15 sekund.
Za kreację kampanii telewizyjnej odpowiedzialna była agencja Grandes Kochonos, zaś za produkcję Studio Filmowe OTO.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]