Jabłka Tymbark – z polskich sadów. Najnowszy spot marki

W najnowszej reklamie marka prezentuje jabłka Tymbarku. Bohaterami pełnego energii i pozytywnych emocji spotu jest grupa przyjaciół. Młodzi ludzie ruszają w miasto, by częstować wszystkich napotkanych jabłkami Tymbarku – pochodzącymi z polskich sadów.
O autorze
0 min czytania 2014-09-17

Wśród przypadkowych przechodniów pojawia się m.in. para zakochanych, starsza Pani czy mama z córką. Wszystkim udziela się doskonały nastrój. Każdy reaguje uśmiechem i chętnie częstuje się apetycznym jabłkiem. To właśnie z takich owoców, dostarczanych przez sprawdzonych dostawców, powstają soki 100% Tymbark, które wyróżnia najwyższa jakość i doskonały smak.

Spot jest emitowany w serwisach VOD oraz You Tube i w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat, TVP.

Agencja odpowiedzialna za kreację: VOC Events
Dom mediowy: Mindshare

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing