Jacek Balicki szefem marketingu nc+

Jacek Balicki obejmie stanowisko dyrektora marketingu platformy nc+. Jednym z jego kluczowych zadań będzie dalszy rozwój usług i produktów z segmentu premium platformy nc+.
O autorze
1 min czytania 2014-03-10

Balicki posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi na kierowniczych stanowiskach, zarówno po stronie agencji, jak i w biznesie.

Do niedawna Jacek Balicki zajmował stanowisko szefa marketingu w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za całokształt działań marketingowych we wszystkich segmentach rynku, na których firma jest obecna. Wcześniej przygotował, i z sukcesem przeprowadził, wprowadzenie marki Play na polski rynek jako szef marketingu P4 w latach 2006-2009, właściciela operatora telefonii komórkowej. Przez wiele lat pracował również w agencjach reklamowych – swoja karierę zawodową zaczynał w D’Arcy, by następnie pełnić funkcje Dyrektora Zarządzającego w G7 i w polskim oddziale BBDO Group.

– Bardzo się cieszę, że Jacek Balicki dołącza do zespołu menedżerów nc+, gdzie będzie jedną z kluczowych osób odpowiedzialnych za dalszy rozwój platformy – powiedział Julien Verley, Prezes Zarządu nc+. – Będziemy wykorzystywać jego bogate, wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem tak renomowanych marek, jak Samsung czy Play w budowie sukcesu nc+.

Na nowym stanowisku Jacek Balicki będzie zarządzał zespołem specjalistów odpowiedzialnych za działania reklamowe, marketing abonencki, badania rynku, kreację oraz rozwój produktów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jestem niezwykle szczęśliwy rozpoczynając moją współpracę z nc+. Dołączam do grona profesjonalistów, których łączy wspólny cel: stworzenie jednej z najlepszych marek dla konsumentów na polskim rynku. Wspólnie skupimy się na dostarczaniu rozrywki na najwyższym poziomie, która zaspokoi najwyższe wymagania naszych odbiorców – komentuje Jacek Balicki, dyrektor marketingu nc+.

Słuchaj podcastu NowyMarketing