Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Jacek Kotarbiński: prosto, krótko, inspirująco

Jacek Kotarbiński: prosto, krótko, inspirująco
Tym razem z Marketingową 11 zmierzył się Jacek Kotarbiński, ekspert z zakresu marketingu i innowacji, wieloletni trener, coach i konsultant, autor "Subiektywnego bloga o sztuce marketingu".
O autorze
2 min czytania 2013-11-19

1. W marketingu najważniejsze są…

Wartość, rzetelność, skuteczność, rzemiosło, fun z tej pracy i zdecydowanie Szef-Właściciel-Prezes podzielający ten punkt widzenia.

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej agencji skrzydeł, to…

Nigdy nie miałem agencji 🙂 Ale jednym z bardziej udanych pomysłów komunikacyjnych to kampania “Marketingowa Armia Pluszaków”, którą promowałem swój blog w konkursie Blog Roku 2012. Była to niczym nieskrępowana radość tworzenia przy zerowym budżecie i zaangażowaniu rodziny z pogłowiem zwierząt domowych włącznie :)))

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

Pięć sekund w fotelu CMO Grupy Onet. Buzz jaki powstał z tego powodu był fascynujący, ale obawiałem się czy kilku osobom nie popsułem weekendu i czy pełni obaw nie czekają na poniedziałek. Opisałem wszystko w notce “Pięciosekundowiec”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zbudowanie systemu controllingu marketingowego i racjonalizacji procesów i kosztów marketingu w jednej z dużych firm finansowych ponad 10 lat temu – to było spore wyzwanie, zakończone sukcesem.

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

… to każda kampania z prostym, krótkim i genialnie inspirującym przekazem.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

Coraz więcej możliwości dopasowywania przekazów czy otrzymywanych treści do indywidualnych potrzeb – innymi słowy, coraz bardziej precyzyjne targetowanie. I oczywiście real-time marketing oraz rozwój technik inbound marketingu w tym obszarze.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

To te, które wychodzą na rynku amerykańskim, ale totalnie nie pasują do realiów polskich. Przede wszystkim w zakresie budowania tekstów i taktyki e-marketingu.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Rzetelność, otwartość, zrozumienie wspólnych interesów, odwaga i otwartość na innowacyjne działania

9. Swoje inspiracje czerpię z….

Z radości tworzenia nowych projektów i wsparcia najbliższych osób i przyjaciół.

10. Gdybym miał promować polskie perfumy we Francji, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

To musiałbym mieć coś w rodzaju “Pachnidła” :)))

Ale poważnie – chyba wymyśliłbym coś innego niż perfumy, korzystając z metodologii “blue ocean” i zajął pierwsze miejsce w wykreowanej przez siebie kategorii.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Jest to pasjonująca dziedzina umożliwiająca w wyjątkowy sposób budowanie, tworzenie nowych przedsięwzięć i nowych projektów, które umożliwiają innowacyjny rozwój.

Jacek Kotarbiński – marketer i praktyk, wiecznie kreatywny, niespokojny duch. Specjalizuje się w strategicznym i operacyjnym marketingu. Realizuje projekty racjonalizacji procesów marketingu i sprzedaży, marketing ROI (ROMI) i controllingu, zarządzania markami i projektami marketingowymi oraz rozwijania strategii innowacyjnych. Zajmuje się od wielu lat problematyką efektywnego zarządzania kosztami marketingu oraz metodami poprawy ich wpływu na wartość i zyskowność przedsiębiorstw. Pasjonat marketingu terytorialnego oraz marketingu wewnętrznego.

Studiował zarządzanie przedsiębiorstwem na Uniwersytecie Keplera Linzu (BW)(1991) i Akademii Morskiej w Gdyni (2010). Dyplom MBA Westerham Akademie w Niemczech (1996). Dyplomowany audytor systemów zarządzania jakością (QMFA)(1994). Inżynier gospodarki przestrzennej (2006). Doktorant Uniwersytetu Gdańskiego. Trener programów Chartered Institute of Marketing. 

Od 2007 General Manager polskiego oddziału POPAI The Global Association for Marketing-at Retail, największego na świecie międzynarodowego stowarzyszenia marketingu handlowego, z siedzibą w Waszyngtonie i 20 oddziałami na świecie. Międzynarodowy konsultant shopper marketingu. Członek globalnej Rady Dyrektorów. Współwłaściciel Euromarketer Poland. Współwydawca branżowego magazynu “Trade Marketer”. Autor „Sztuki rynkologii”.