Jacek Kotarbiński przedstawia swoich kandydatów na marketingowe słowo roku 2019

Jacek Kotarbiński przedstawia swoich kandydatów na marketingowe słowo roku 2019
Które słowo można uznać za marketingowe słowo roku 2019? Swoimi propozycjami podzielił się Jacek Kotarbiński.
O autorze
1 min czytania 2019-12-16

Rok 2019 powoli dobiega końca. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, jakie słowo wg branży marketingowej i Was, naszych czytelników można uznać za marketingowe słowo roku 2019.

Swoje propozycje przedstawia Jacek Kotarbiński, ekspert z zakresu marketingu i innowacji, Kotarbinski.com.

Brand purpose

To słówko marketingowe ubiegłego roku w USA, a do nas niektóre trendy i mody przychodzą z pewnym opóźnieniem. Istota brand purpose to paradygmat marki, który skierowany jest na łączenie wartości komercyjnych i społecznych. Budujemy biznes z poszanowaniem otoczenia i misją zmiany na lepsze. Jest swoistą, humanistyczną twarzą marki, której celem jest budowanie wartości.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Customer experience

Zaczynamy w końcu profesjonalnie dyskutować o doświadczeniu klientów, użytkowników. To jest ważne, ponieważ w opiniach międzynarodowych CMO, ten element jest kluczowy dla nadchodzącej drugiej dekady XXI wieku. Działania w zakresie CX dotyczą wszystkich punktów styku z klientami, w dziś bardzo szerokiej warstwie komunikacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Martech

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Technologie w marketingu, czyli marketing technology. Dynamiczna, szybko rozwijająca się dziedzina, która w głównej mierze odpowiada za cyfryzację sektora marketingu, algorytmizację, wykorzystywanie AI w marketingu i rozwoju firm.

A jacy są Twoi kandydaci na marketingowe słowo roku 2019? Wypełnij poniższą ankietę i podaj swoje propozycje. Wyniki wraz z wytypowanym marketingowym słowem roku 2019 podamy po 1 stycznia 2020.

Dziękujemy!