Marka w kampanii stawia na świeżość i sprawdzone pochodzenie produktów, a jednocześnie akcentuje możliwość dostawy dużych zakupów jeszcze tego samego dnia, co ma na celu budowanie zaufania oraz poczucia bezpieczeństwa klientów.
Zobacz również


Jesienią br. odbiorcy zobaczą delio supermarket online na nośnikach outdoorowych. Reklamy w wielkim formacie pojawią się przy ulicy Marszałkowskiej i Puławskiej w Warszawie, na ekranach Żabka Ads, w taksówkach, busbackach, a także w radiu i na rowerach Veturilo. W kampanii wykorzystano zarówno klasyczne formaty (CLP, wielki format), jak i nowoczesne kanały DOOH, by dotrzeć do klientów w różnych punktach ich codziennych aktywności.
Silny akcent położono także na obecność online. Kampania prowadzona jest na platformach Meta, Google (w tym YouTube) oraz TikTok.
– Chcemy, aby nasi klienci mieli pewność, że w delio supermarket online zakupy z dowozem pod drzwi, to nie kompromis, tylko jakość oraz świeżość z dostawą tego samego dnia. Nasza kampania w lekki i humorystyczny sposób pokazuje codzienną przyjemność zakupów z delio i stawia pyszne produkty w centrum uwagi – podkreśla Magdalena Marzec, szefowa marketingu w Lite e-Commerce.
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]