Pierwszy krok polega na wklejeniu na tablicę Jägermeistera zdjęcia, które najlepiej przedstawia, jak imprezuje dana ekipa. W kolejnym etapie grupa przygotowuje film, w którym wspólnie musi przekonać, że to właśnie ona powinna wygrać. Na zwycięzców, oprócz samego wyjazdu, czeka mnóstwo atrakcji w drodze na Deichbrand Festival zorganizowanych przez rozrywkową załogę Jägermeister.
Konkurs „PartyMeister” potrwa do 28 czerwca 2015.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Więcej informacji na stronie i Facebooku.
Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland jest odpowiedzialna za koncept oraz realizację projektu. Współpraca z marką Jägermeister została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]