Jägermeister zbiera najbardziej imprezową ekipę w Polsce, którą wyśle na Deichbrand Festival w Niemczech.

Kampanię „PartyMeister” przygotowała agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Akcja promocyjno-wizerunkowa obejmuje działania w social mediach. By wygrać wyjazd na Deichbrand Festival należy wziąć udział w konkursie na Facebooku.
O autorze
0 min czytania 2015-05-28

Pierwszy krok polega na wklejeniu na tablicę Jägermeistera zdjęcia, które najlepiej przedstawia, jak imprezuje dana ekipa. W kolejnym etapie grupa przygotowuje film, w którym wspólnie musi przekonać, że to właśnie ona powinna wygrać. Na zwycięzców, oprócz samego wyjazdu, czeka mnóstwo atrakcji w drodze na Deichbrand Festival zorganizowanych przez rozrywkową załogę Jägermeister.  

Konkurs „PartyMeister” potrwa do 28 czerwca 2015.

Więcej informacji na stronie i Facebooku.

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland jest odpowiedzialna za koncept oraz realizację projektu. Współpraca z marką Jägermeister została nawiązana w wyniku wygranego przetargu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj