Jak ANSWEAR.com zwiększył przychody o 8,76% – case study

Jak ANSWEAR.com zwiększył przychody o 8,76% – case study
Firma Conversion na zlecenie ANSWEAR.com przeprowadziła optymalizację konwersji. Obiektywny test A/B wykazał, że nowa ścieżka zakupowa okazała się być o 8,76% bardziej efektywna, niż jej wersja oryginalna.
O autorze
1 min czytania 2012-09-12

Najistotniejsze zmiany zostały wprowadzone w obszarze koszyka (m. in. dzięki dokładnej analizie ścieżek w Google Analytics zespół projektowy wiedział, że to tutaj należy szukać największych możliwości podniesienia współczynnika konwersji). 

 

W końcowym projekcie graficznym informacja o darmowej przesyłce (jedna z najważniejszych przewag konkurencyjnych), terminie przesyłki oraz informacja o infolinii umieszczona została w trzech boksach zaraz pod nagłówkiem „Twój koszyk”. Dzięki takiemu rozwiązaniu wzmocniona została motywacja użytkowników do przejścia do kolejnego kroku w procesie składania zamówienia. Uproszczony został również język komunikacji omawianych treści. Wizualnie oddzielono także 2 wezwania do działania: „przejdź do kasy” i „zapisz się do newslettera”, co przełożyło się na zmniejszenie liczby użytkowników opuszczających ścieżkę zakupową.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W wyniku dwutygodniowych testów współczynnik konwersji wzrósł o 8,76%.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z dokładnym opisem zmian i przebiegiem projektu optymalizacji konwersji można zapoznać się na blogu Conversion.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się