Idea cyklu Zmienimy Świat jest bardzo prosta: nasza pasja to innowacje i nowe technologie. Wierzymy, że dzięki nim każdego dnia udaje się zmieniać świat na lepsze. Cyklicznie inspirujemy czytelników Antygrupy, czyli popularnych serwisów o tematyce nowych technologii, biznesu i marketingu – Antyweb, NowyMarketing i MamStartup, do dyskusji nad wybraną dziedziną naszego życia. Szukamy pomysłów na usprawnienia i nowych idei. Nawet tych futurystycznych. Autorów najlepszych nagradzamy.
Tym razem partnerem naszej akcji została firma Mastercard, a konkurs został podzielony na dwie części.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W pierwszej części, która wystartowała dziś i potrwa do 20 lutego, pytamy Was o to, jak będą wyglądały płatności w przyszłości. Żeby wziąć udział w konkursie, wystarczy przejść na stronę zmienimyswiat.pl i zostawić swój pomysł w komentarzu. Autora najciekawszej wypowiedzi nagrodzimy smartfonem Huawei P9.
Druga część konkursu wystartuje 21 lutego i także potrwa dwa tygodnie. Zadaniem konkursowym będzie przedstawienie swojego pomysłu na to, jak będą wyglądały sklepy w inteligentnym mieście przyszłości. Najlepszą odpowiedź nagrodzimy drugim telefonem Huawei P9.
Zapraszamy do udziału w naszej dyskusji na stronie zmienimyswiat.pl
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing