Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Jak e-sklep Winezja.pl stał się centrum sprzedaży dla wszystkich miłośników wina – case study

ROI z kampanii online na poziomie 400%, ROI z kampanii mobilnej na poziomie 1250% - to efekty kampanii internetowej przeprowadzonej przez Grupę ClickAd.
O autorze
1 min czytania 2013-02-25

Dzięki efektywnie przeprowadzonym działaniom Winezja.pl jest dziś jednym z najbardziej popularnych e-sklepów oferujących sprzedaż wina.

Cele działań

Zadania realizowane dla sklepu Winezja.pl podzielone były na dwa obszary: kampanię informacyjną w Google AdWords oraz pozycjonowanie.

Kampania AdWords miała następujące założenia:

  •  Liczba kliknięć miesięcznie >10 000,
  •  CTR >5%,
  •  Maksymalizacja konwersji w założonym budżecie,
  •  Wysoki współczynnik konwersji

Celem pozycjonowania było natomiast osiągnięcie pozycji 1-3 dla wszystkich fraz kluczowych zaakceptowanych przez Klienta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grupę docelową stanowili mężczyźni i kobiety powyżej 25-tego roku życia. Winezja.pl to miejsce, w którym odnajdą się zarówno początkujący smakosze wina, jak również osoby doskonale znające ten trunek, zatem dla obu tych grup został przygotowany właściwy przekaz. Kampania skierowana była do mieszkańców całego kraju ze względu na możliwość dostarczenia win przez Sklep do każdego miejsca w Polsce.

Trzy etapy aktywności

Kampania została podzielona na trzy etapy:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

1) Etap pierwszy obejmował działania polegające na:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  •  zbudowaniu zasięgu i brandu w wyszukiwarce,
  •  pozycjonowaniu serwisu na główne frazy branżowe,
  •  wykorzystaniu efektu synergii PPC i SEO.

2) W etapie drugim rozszerzono listę pozycjonowanych fraz:

  •  przeprowadzono optymalizację kampanii pod kątem sprzedażowym,
  •  rozpoczęto organizację akcji sezonowych (święta, majówka, andrzejki itp.).

3) W ostatnim etapie skupiono się na:

  •  zwiększaniu ROI
  •  utrzymywaniu pozycji
  •  rozszerzaniu działań do których należy m.in. fanpage Winezja.pl na Facebooku

Efekty:

Dzięki przeprowadzonym działaniom uzyskaliśmy następujące efekty:

  •  Winezja.pl jest najbardziej rozpoznawalnym internetowym sklepem z winem,
  •  90% pozycjonowanych fraz jest w TOP3, 100% w TOP10,
  •  ROI na poziomie 400%,
  •  ROI z kampanii mobilnej na poziomie 1250%,
  •  Większość fraz kluczowych na pozycjach 1-3 w wynikach wyszukiwania,
  •  Zwiększenie liczby Fanów na portalu Facebook o ponad 150%.