Jak marki i organizacje walczą z rakiem? Przegląd kampanii

Jak marki i organizacje walczą z rakiem? Przegląd kampanii
Polska jest czerwoną plamą na mapie Europy, jeśli chodzi o śmiertelność chorób nowotworowych. Jest wiele powodów, które to powodują, a jednym z nich jest profilaktyka. Jak marki, influencerzy i organizacje adresują problem nowotworów w Polsce?
O autorze
0 min czytania 2022-11-15

#ŁapJaja

U współprowadzącego naszego podcastu – Wojtka Walczaka – kilka lat temu zdiagnozowano raka jąder. Było to na szczęście bardzo wczesne stadium, a to ze względu na to, że Wojtek sam wykrył u siebie zmiany i zawitał u urologa. Na łamach naszego podcastu dzieli się swoją historią i kulisami powstania akcji „Łap Jaja”, która w swoim czasie była prawdziwym viralem.

Movember i Różowy Październik

Październik to czas poświęcony na profilaktykę raka piersi. Z kolei listopad na profilaktykę raka jąder i prostaty. Jak wyglądają Różowy Październik i Movember w praktyce? Co ciekawego przygotowały marki i czemu warto się badać? 

W specjalnym odcinku Marketing Przegadany Wojtek Walczak i Damian Jemioło przyglądają się kampaniom profilaktyczno-edukacyjnym. Sprawdź koniecznie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing