Spot zainspirowany został poczuciem, że “marka traci kontakt z dzieciakami z Londynu, a obecne kampanie nie docierają do nich w sposób rześki i naturalny. Marka chciała wrócić do łask i przez tę kampanię poruszyć miasto, dzięki czemu konsument będzie mógł na nowo poczuć, zobaczyć I doświadczyć marki.” powiedzieli reżyserzy Wieden + Kennedy London – Paddy Treacy i Mark Shanley.
W spocie, oprócz znanych gwiazd, Harry Kane, Mo Farah, Eden Hazard, Alex Iwobi, zobaczymy również młodych sportowców z londyńskich klubów. W ten sposób marka chciała odwrócić model, którym się kierowała i pokazać ambitne dzieciaki jako inspiracje!
Zobacz również
PS
Nowa reklama sneakersów Nike VaporMax Air to mieszanka sportu, uniesień i oddechów, to swoista oda do tlenu, który tak ważny jest dla każdego sportowca. To kolejna reklama brandu, którą świat pokochał w dosłownie kilka dni.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nike zachęca ludzi do podejmowania działań na rzecz swoich małych społeczności. Inicjatywa pokazuje, że dzięki sile sportu wszyscy jesteśmy równi, a wspólnie możemy osiągnąć więcej. Uczy akceptacji poza boiskiem i równości wobec płci.
Słuchaj podcastu NowyMarketing