Kibice piłkarscy z całej Polski zjednoczyli się w social mediach przeciwko kontrowersyjnej decyzji UEFA i stworzyli hashtag #FUCKuefa. Gromadzi on zarówno komentarze fanów piłki nożnej, którzy wyrażają swoje wsparcie dla klubu Legia Warszawa, jak tych krytykujących decyzję organizacji piłkarskiej.
Agencja Isobar Poland za pomocą platformy SocialPylon zebrała dane o wpisach internautów z hashtagiem #FUCKuefa w serwisach Facebook, Twitter i Instagram. Łącznie, w okresie od 7 do 12 sierpnia opublikowano około 16 tysięcy wpisów w social media z hashtagiem #FuckUEFA. Najwięcej na Facebooku (15 652), znacznie mniej na Twitterze (283) i Instagramie (115). Najwięcej nieprzychylnych wpisów pod adresem organizacji piłkarskiej opublikowano 9 i 10 sierpnia. Zdecydowanie najpopularniejszym wpisem był ten opublikowany na oficjalnej stronie klubu Legia Warszawa 9 sierpnia. Zebrał prawie 19 tys. polubień i 1,5 tys. udostępnień (stan na 13 sierpnia).
Zobacz również
Analiza powstała na bazie danych zgromadzonych na terenie Polski, z wykorzystaniem platformy SocialPylon do monitoringu i zarządzania treścią w social media.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]