„Tego typu ankiety pokazują, że TestMeToo oprócz samej funkcji promocji produktów i usług, to także kopalnia insightów na ich temat, całych kategorii, a także codziennych nawyków konsumentów. Nasza platforma pozwala na bezpośrednią komunikację z ponad 90 tys. aktywnych użytkowników i jest narzędziem marketingowym, którego dotychczas nie było na rynku” – mówi Marek Gawdzik, Chief Marketing Officer TestMeToo.
Najwięcej osób deklaruje, że ogląda telewizję. Trochę mniej jest słuchających radia, oglądających filmy czy po prostu siedzących w internecie. Na kolejnych miejscach znaleźli się ankietowani, którzy przyznali, że w wolnych chwilach nadrabiają obowiązki domowe, czytają książki bądź prasę lub słucha audiobooków. Prawie połowa deklaruje, ze gra w gry na konsoli, w internecie czy na swoim smartfonie i co zaskakuje trochę ponad 1/3 ankietowanych grywa w tak zwane planszówki, które ostatnimi czasy stają się coraz popularniejsze.
Zobacz również
No dobrze, ale nie wszyscy chcą i lubią siedzieć w domach. W końcu warto też czasami ruszyć się z przytulnych czterech kątów i porobić coś ciekawego. Co Polacy robią w czasie wolnym poza domem? Wyniki są bardzo zadowalające i optymistyczne. Najwięcej osób ceni sobie świeże powietrze i spacery. Na drugim miejscu znalazły się wszelkiego rodzaju galerie handlowe. Zaraz po nich restauracje, kawiarnie czy puby. Ponad połowa ankietowanych poza domem spędza czas w kinie, teatrze lub na koncertach. Na kolejnych miejscach przyszedł w końcu czas na rekreacje i różnego rodzaju sporty: bieganie ,rower, rolki, trochę mniej siłownia czy basen. O dziwo jedno z ostatnich miejsc zajęło wyjście na imprezę co najmniej raz w miesiącu. Jak widać potrafimy dobrze spożytkować czas wolny nie tylko w klubach czy na domówkach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing