Jak polskie e-sklepy radzą sobie z GA4 [RAPORT]

Jak polskie e-sklepy radzą sobie z GA4 [RAPORT]
1 stycznia 2024 r. minęło pół roku od momentu, gdy standardowe usługi w Universal Analytics przestały przetwarzać dane. To ważna zmiana, szczególnie w branży e-commerce.
O autorze
1 min czytania 2024-01-25

Jak na to wydarzenie zareagowały polskie e-sklepy? Czy masowo zaczęto wdrażać Google Analytics 4 na ostatnią chwilę?  A może już wcześniej platformy sprzedaży online przygotowały się i zaimplementowały inne narzędzie do analizy danych? Co o zmianie narzędzia do analityki uważają specjaliści?

Na te pytania odpowiada „Raport o stanie wdrożenia GA4 przez polskie e-commerce’y” , który firma Sempai przygotowała we współpracy z pięcioma polskimi silnikami e-commerce. Do udziału zaproszone zostały firmy: AtomStore, Comarch, IdoSell, Selly, Shoper i eksperci z branży: Joanna Horoszko, Maciej Lewiński, Damian Rams, Marcin Wsół oraz Martyna Zastrożna.

fot. Materiały prasowe Sempai

Prace nad publikacją trwały pół roku, a gotowy raport składa się z czterech rozdziałów poświęconych kolejno:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • omówieniu Google Analytics 4,
  • opiniom ekspertów na temat tego nowego rozwiązania od Google,
  • wynikom przeprowadzonych ankiet dotyczących wdrożenia usługi GA4 przez polskie e-commerce’y,
  • wyzwaniom, jakim w związku z migracją z Universal Analytics na Google Analytics 4 musieli stawić czoła zarówno klienci Sempai, jak i dostawcy silników e-commerce.

Zdjęcie główne: materiały prasowe Sempai

Słuchaj podcastu NowyMarketing