Jak na to wydarzenie zareagowały polskie e-sklepy? Czy masowo zaczęto wdrażać Google Analytics 4 na ostatnią chwilę? A może już wcześniej platformy sprzedaży online przygotowały się i zaimplementowały inne narzędzie do analizy danych? Co o zmianie narzędzia do analityki uważają specjaliści?
Na te pytania odpowiada „Raport o stanie wdrożenia GA4 przez polskie e-commerce’y” , który firma Sempai przygotowała we współpracy z pięcioma polskimi silnikami e-commerce. Do udziału zaproszone zostały firmy: AtomStore, Comarch, IdoSell, Selly, Shoper i eksperci z branży: Joanna Horoszko, Maciej Lewiński, Damian Rams, Marcin Wsół oraz Martyna Zastrożna.
Zobacz również
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/01/Sempai-Raport-o-stanie-wdrozenia-GA4-przez-polskie-e-commercey-1024x682.jpg)
fot. Materiały prasowe Sempai
Prace nad publikacją trwały pół roku, a gotowy raport składa się z czterech rozdziałów poświęconych kolejno:
- omówieniu Google Analytics 4,
- opiniom ekspertów na temat tego nowego rozwiązania od Google,
- wynikom przeprowadzonych ankiet dotyczących wdrożenia usługi GA4 przez polskie e-commerce’y,
- wyzwaniom, jakim w związku z migracją z Universal Analytics na Google Analytics 4 musieli stawić czoła zarówno klienci Sempai, jak i dostawcy silników e-commerce.
Zdjęcie główne: materiały prasowe Sempai
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]
Słuchaj podcastu NowyMarketing