Jak przekonać kumpla, by nie siadał do samochodu na podwójnym gazie? Zaśpiewaj mu!

Jak przekonać kumpla, by nie siadał do samochodu na podwójnym gazie? Zaśpiewaj mu!
Brytyjski rząd już nie raz pokazał, że potrafi przygotować dobrą kampanię, która ma walczyć z jazdą samochodem na podwójnym gazie. Kampania DrinkDrive Think! okazała się być strzałem w dziesiątkę i bardzo szybko okazała się lepsza niż niejeden krwawy spot z uszkodzonym samochodem!
O autorze
1 min czytania 2018-03-15

Agencja Y & R, która zamiast pokazywać uszkodzone ciała i samochody, pokazała nam troskę przyjaciół o życie kumpla, który planował wracać do domu po piwie. Śpiewający mężczyźni próbują powstrzymać kumpla opierając się na motywie muzycznym filmu „Ghost”, w którym mogliśmy zobaczyć Patricka Swayze. Wydaje mi się, że to jedna z reklam, które warto zobaczyć!

PS

Celem dobrej kampanii jest wejście do naszych domów w butach i pozostawienie na podłodze sporo błota, dlatego irlandzka organizacja zdrowia stworzyła przekaz, który również bazuje na znanym motywie muzycznym Glorii Gaynor „I Will Survive” – jeśli już raz wpadł Ci on w ucho to nie wypadnie. I o to chodzi!

PS2

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fundacja We Save Lives przygotowała zaskakującą kampanię, która odbyła się w toalecie. Klienci popularnego klubu w Los Angeles mogli usłyszeć z lustra historię mężczyzny, który zabił człowieka w wypadku, kiedy jechał pod wpływem alkoholu. Ale dlaczego nie było go fizycznie w miejscu kampani?

PS3

Słuchaj podcastu NowyMarketing

A jeśli chcecie zobaczyć kontrowersyjne, szokujące, a czasem nawet obrzydzające kampanie, skutecznie zwracające uwagę odpowiednich grup społecznych na problem nałogu nikotynowego, wejdźcie → tutaj. Liczy się podejście do tematu i przekaz, czasem bardzo dosłowny.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się