Agencja Y & R, która zamiast pokazywać uszkodzone ciała i samochody, pokazała nam troskę przyjaciół o życie kumpla, który planował wracać do domu po piwie. Śpiewający mężczyźni próbują powstrzymać kumpla opierając się na motywie muzycznym filmu „Ghost”, w którym mogliśmy zobaczyć Patricka Swayze. Wydaje mi się, że to jedna z reklam, które warto zobaczyć!
PS
Zobacz również
Celem dobrej kampanii jest wejście do naszych domów w butach i pozostawienie na podłodze sporo błota, dlatego irlandzka organizacja zdrowia stworzyła przekaz, który również bazuje na znanym motywie muzycznym Glorii Gaynor „I Will Survive” – jeśli już raz wpadł Ci on w ucho to nie wypadnie. I o to chodzi!
PS2
Fundacja We Save Lives przygotowała zaskakującą kampanię, która odbyła się w toalecie. Klienci popularnego klubu w Los Angeles mogli usłyszeć z lustra historię mężczyzny, który zabił człowieka w wypadku, kiedy jechał pod wpływem alkoholu. Ale dlaczego nie było go fizycznie w miejscu kampani?
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS3
Słuchaj podcastu NowyMarketing
A jeśli chcecie zobaczyć kontrowersyjne, szokujące, a czasem nawet obrzydzające kampanie, skutecznie zwracające uwagę odpowiednich grup społecznych na problem nałogu nikotynowego, wejdźcie → tutaj. Liczy się podejście do tematu i przekaz, czasem bardzo dosłowny.