Jak przekuć pasję w biznes i rozwijać sprzedaż przy pomocy marketing automation? Zapraszamy na webinar!

Jak przekuć pasję w biznes i rozwijać sprzedaż przy pomocy marketing automation? Zapraszamy na webinar!
Jakie wyzwania są związane z prowadzeniem sklepu internetowego w Polsce? Które działania promocyjne warto wykorzystywać? Jak osiągnąć sukces w e-commerce dzięki pasji i marketing automation? Nie czekaj i zapisz się na darmowy webinar organizowany przez GetResponse we współpracy z NowymMarketingiem.
O autorze
1 min czytania 2019-05-08

Prowadzenie sklepu internetowego w Polsce nie jest sprawą łatwą. Stale rosnące oczekiwania konsumentów, a także coraz liczniejsza konkurencja nie ułatwiają zadania. Weź udział w webinarze GetResponse, aby dowiedzieć się, jak osiągnąć sukces na polskim rynku e-commerce, wykorzystując do tego swoją pasję i marketing automation. 

Webinar „Jak przekuć pasję w biznes” poprowadzi Łukasz Janik, założyciel LandCafe.pl – sklepu internetowego, który powstał z połączenia miłości do podróży oraz kawy. W trakcie webinaru Łukasz opowie o tym, jak osiągnąć sukces, robiąc to, co się kocha, wyzwaniach związanych z tworzeniem sklepu internetowego, sprzedażą online oraz o roli e-mail marketingu w rozwoju firmy.

Webinar skierowany jest do wszystkich tych, którzy zainteresowani są polskim rynkiem e-commerce i osiągnięciem na nim sukcesu.

Z webinaru „Jak przekuć pasję w biznes” dowiesz się m.in.:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • jak budować sklep internetowy w Polsce i z jakimi wyzwaniami możesz się spotkać;
  • jaką rolę pełni e-mail marketing, a jaką content marketing w promocji sklepu internetowego;
  • dlaczego warto wykorzystywać automatyzację procesów;
  • jak mierzyć efekty działań i dlaczego warto to robić.

Webinar odbędzie się 14 maja o godzinie 11:00. Rejestracji można dokonać na tej stronie.

NowyMarketing jest współorganizatorem webinaru.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się