…strat finansowych właścicieli. Co zatem należy zrobić, aby uniknąć typowych problemów i zakończyć proces sukcesem?
Przede wszystkim należy mieć na uwadze, że wdrożenie nowego systemu e-commerce to wieloetapowy proces, na który składają się również działania związane z SEO, kampaniami AdWords i analityką webową. W poniższej checkliście znajdziesz wskazówki, jak krok po kroku przeprowadzić migrację, nie pomijając żadnego z tych elementów. Dowiesz się m.in. jakie czynności należy wykonać, aby zachować ciągłość widoczności sklepu w wynikach organicznych Google oraz nie stracić budżetu zaplanowanego w ramach kampanii AdWords.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Lista kontrolna została podzielona na 10 głównych sekcji, a te z kolei dokładnie opisane. Dlatego przeprowadzając migrację, warto zachować proponowaną kolejność. Wszystkie rekomendacje bazują na doświadczeniach Agencji Interaktywnej z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży ecommerce.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]