…o obszar digital i stać się prawdziwymi specjalistami od marketingu zintegrowanego.
Jak wynika z raportu pt. „Kapitał ludzki w sektorze komunikacji marketingowej”* zrealizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – we współpracy z SKM/SAR oraz ZFPR, zatrudnienie w Sektorze Komunikacji Marketingowej (SKM) sukcesywnie wzrasta, a postępująca cyfryzacja będzie powodowała jego dalszy rozwój i stwarzała nowe miejsca pracy. Jednocześnie – wraz ze zmieniającą się rzeczywistością – zmieniają się ramy zawodowe, pojawiają potrzeby na nowe kompetencje oraz powstają nowe zawody. Warto więc podnosić swoje kwalifikacje i zdobywać kolejne umiejętności, aby odnieść sukces w tej intensywnie rozwijającej się branży.
Zobacz również
Prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych, badania realizowane online, PR w sieci, marketing mobilny, advergaming, pozycjonowanie SEO/SEM czy e-mail marketing to tylko niektóre z zagadnień, których znajomość staje się obecnie niezbędnym elementem warsztatu każdego marketingowca. Program studiów podyplomowych „E-marketing w praktyce” stworzony został z myślą o profesjonalistach z branży marketingowej, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi, digitalowymi trendami.
Studia podyplomowe „E-marketing w praktyce” umożliwiają uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenia e- biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego.
Program studiów stworzony został zgodnie z ideą Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego: kształcenia praktyków przez praktyków, a zajęcia prowadzą eksperci z branży internetowej z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, dzięki czemu słuchacze zdobywają praktyczne umiejętności. Większość wykładowców to osoby zajmujące kierownicze i dyrektorskie stanowiska w agencjach interaktywnych oraz firmach SEO/SEM, buzz marketingowych czy e-mail marketingowych. Wśród ekspertów znajdują się również przedstawiciele największych na rynku wydawców, internetowych firm badawczych oraz przedsiębiorstw zajmujących się tematyką usability.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Studia kierowane są do osób, które chcą nie tylko poznać zagadnienia związane z kierunkiem studiów na poziomie teoretycznym, ale także poprzez rozbudowane ćwiczenia warsztatowe i case studies, które przygotowują absolwentów do pracy zawodowej, zarówno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Studia „E-marketing w praktyce” wyróżnia najszerszy na rynku szkoleniowym zakres tematyczny dotyczący działań internetowych, włączając dodatkowo Multichannel i Omnichannel, efektywny e-commerce, a także bieżące trendy społecznościowe takie jak blogging i vlogging. Program uwzględnia również przygotowanie i egzamin do oficjalnej certyfikacji IAB Polska – Digital Marketing Qualification (DIMAQ), a więc zdobycie najbardziej rozpoznawalnego certyfikatu w branży internetowej” – mówi Maciej Hoffmann, kierownik kierunku „E-marketing w praktyce” w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.
Szczegółowe informacje na temat rekrutacji oraz pełny program studiów znaleźć można na stronie.