W ramach DIGITAL DAY, podczas 14 praktycznych wystąpień dowiesz się m.in. jak skutecznie wykorzystywać kanały social media oraz content marketing, jak mądrze prowadzić kampanię w wyszukiwarce Google, a także na czym polega programmatic i social selling.
Jeśli chcesz zgłębić tajniki marketingu cyfrowego oraz szukasz praktycznych wskazówek i inspiracji, Digital Day powered by DIMAQ jest dla Ciebie. Wybierz dogodny dla siebie termin i lokalizację. Konferencja odbędzie się w trzech miastach:
Zobacz również
- 7 października – Katowice
- 8 października – Poznań
- 10 października – Gdańsk
Co w programie?
Agendę wydarzenia podzieliliśmy na kilkanaście kluczowych dla promocji Twojej firmy obszarów marketingu online:
- Strategia i planowanie
- Display i Programmatic
- SEM
- Content Marketing i webwriting
- Video marketing
- Social Media
- E-commerce
- Mobile Marketing
- E-mail Marketing
- Analityka i UX
- Social selling
Podczas Digital Day powered by DIMAQ nasi eksperci – praktycy z branży – powiedzą, kiedy warto zainwestować w dane działania, jak skutecznie wykorzystywać każdy z obszarów, wskażą konkretne narzędzia oraz efekty, jakich możesz oczekiwać. Nie zabraknie case studies oraz najważniejszych trendów. Wszystko po to, aby pokazać Ci, jak skutecznie zarządzać marketingowym budżetem – tak, aby Twoja firma rosła.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Program wydarzenia jest zgodny z DIMAQ – międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dla kogo?
Na Digital Day powered by DIMAQ zapraszamy szczególnie:
- osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w firmach;
- właścicieli i zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową, wykorzystując kanały cyfrowe;
- project managerów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy są zaangażowani w procesy cyfryzacji;
- osoby początkujące w e-marketingu oraz takie, które na co dzień nie zajmują się e-marketingiem, ale chcą/muszą się dowiedzieć na czym polega.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.
Szczegółowa agenda oraz rejestracja na wydarzenie na stronie day.dimaq.pl
Sponsorzy główni: Wirtualna Polska, Result Media, Wyborcza.pl, Yieldbird
Sponsor lokalny: GetResponse
Główny patron medialny: mediaPPG
Patroni medialni: NowyMarketing, Brief, Nowa Sprzedaż, MŚP Biznes,My Company Polska, Poradnik Pracownika, Poradnik Przedsiębiorcy, Sprawny Marketing,
Partnerzy: Rocket Jobs, Festiwal Cyfryzacji