Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Jak smakuje wódka filtrowana tytanitem?

Twórcy konceptu nowego produktu BOLS Platinum z agencji strategiczno-kreatywnej BE7 twierdzą, że odwagą, siłą, męskością i przygodą.
O autorze
1 min czytania 2018-03-20

BOLS Platinum to pionierska marka wódki, która nie boi się wyzwań. Z odwagą i ciekawością świata szuka innowacji tworząc alkohol najwyższej jakości. Po zeszłorocznym sukcesie limitowanej edycji BOLS Platinum Magma – wódki filtrowanej skałą wulkaniczną, marka nie spoczęła na laurach i powraca z kolejną limitowaną edycją.

BOLS Platinum Titan jest pierwszym na świecie produktem filtrowanym tytanitem – nieskazitelnym minerałem o wyjątkowych właściwościach, który łączy się ze światem męskich wyzwań, przygód i przyjaźni. Taką drogę dla marki i jej kolejnego produktu wskazała agencja BE7 wybierając ten niezwykły minerał, kształtując KV, a następnie przekładając go na materiały promocyjne i sprzedażowe, w tym video prezentujące produkt.

Agencja BE7 była odpowiedzialna za opracowanie konceptu na nowe produkty z limitowanej edycji, zaprojektowanie opakowań oraz wdrożenie produktu w handlu nowoczesnym i tradycyjnym dla obu nowych produktów (BOLS Platinum Magma i BOLS Platinum Titan).

Opracowanie konceptu NPD, w który wpisuje się w świat marki oraz wyróżnia go innowacja to złożony i wieloetapowy proces. Długoletnia współpraca z agencją kreatywną BE7 sprawia, że agencja ma dobre wyczucie marki oraz zna potrzeby konsumentów. Propozycje przygotowane przez BE7 na kolejne produkty zostały doskonale ocenione w badaniach konsumenckich, a następnie potwierdzone wskaźnikami sprzedaży dla pierwszej limitowanej edycji Bols Platinum MAGMA. Marka Bols Platinum to pionier filtracji mineralnej i nie zwalnia tempa, od marca wprowadza kolejny HIT, jest to Bols Platinum TITAN – pierwsza na świecie wódka filtrowana tytanitem.” – Kamil Jędrzejewski, Brand Manager Bols Platinum.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj