Według Szymona Pieczyńskiego, dyrektora zarządzającego agencją Kava Studio, strategia marki to jeden z pierwszych kroków, jaki powinno się podjąć, stawiając własny biznes. To ona jest fundamentem, na podstawie którego firma ma szanse na powodzenie oraz wyróżnienie się spośród konkurencji.
Podczas drugiej części webinaru zostaną poruszone takie kwestie, jak:
Zobacz również
- określenie celów i głównych założeń marki,
- zrozumienie sytuacji wyjściowej,
- analiza marki (analiza SWOT, misja, wizja, historia, tło kulturowe),
- analiza rynku, konkurencji i branży (benchmarking, 5 sił Portera, desk research),
- diagnoza potrzeb (wywiady/ankiety),
- określenie grup docelowych (tworzenie person, mapa empatii),
- określenie misji i wizji wraz z wyróżnikami marki oraz obszarami przewagi konkurencyjnej.
Szymon Pieczyński to współwłaściciel oraz dyrektor zarządzający studia kreatywnego KAVA. Współprowadzący podcastów i vlogów w ramach medium Patrzymy Szerzej. Trener i prelegent konferencji marketingowych i biznesowych. Wykładowca na Studiach Podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Stowarzyszenia GRUBA, Śląski Kolektyw Ludzi kreatywnych. Wydawca magazynu GentleWoman. Doświadczenie zdobywał w pracy między innymi dla takich marek jak: Tymbark, Kubuś, Mercedes-Benz, Tesco, Idea Bank, Kost-Bet, Sektor 3.0.
Celem webinaru jest wsparcie rozwoju przyszłych, jak i obecnych przedsiębiorców w procesie budowania własnej marki.
Zapisy na szkolenie online odbywają się przez stronę. Webinarium jest bezpłatne. Skierowane jest głównie do przyszłych oraz obecnych przedsiębiorców, startupowców, freelancerów, marketingowców oraz wszystkich pragnących poszerzać swoją wiedzę dotyczącą tworzenia własnej marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing