Jak stworzyć strategię rodem z Effie Awards? (WEBINAR)

Jak stworzyć strategię rodem z Effie Awards? (WEBINAR)
Dowiedz się, jak stworzyć stabilną, wyróżniającą się markę i poznaj marketing kulturowy (cultural branding). To właśnie za jego pomocą Stratosfera opracowała strategię kampanii „Jestem kobietą”, za co zdobyła Grand Prix Effie.
O autorze
0 min czytania 2022-12-23

Czym jest marketing kutlurowy i jak za jego pomocą tworzyć efektywne strategie w trudnych czasach? O tym opowiadamy na webinarze z dr. Krzysztofem Najderem ze Stratosfery. Firmy, która odpowiada za strategię kampanii marki YES – nagrodzonej Grand Prix Effie.

Dzięki naszemu bezpłatnemu webinarowi nauczysz się:

  • czym jest i jak działa marketing kulturowy;
  • jak opracowano kampanię nagrodzoną Grand Prix Effie;
  • jak Stratosfera tworzy swoje strategie na podstawie autorskiego modelu DYLEMATA™;
  • jak zmienia się strategia marketingowa w dojrzałych kategoriach produktowych.

To nagranie 1 z 4 webinarów, jakie planujemy przygotować o marketingu kulturowym we współpracy ze Stratosferą. Transmisje na żywo odbywają się na platformie Clickmeeting. Mamy nadzieję zobaczyć Cię na naszych przyszłych webinarach!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj