Jak wdrożyć i jak zarządzać sprzedażą zagraniczną w sklepie internetowym? Odpowiedź poznasz podczas 19. edycji InCommerce w Krakowie

O autorze
2 min czytania 2023-05-25

Spotkania InCommerce to synonim merytorycznej, eksperckiej wiedzy połączonej z networkigiem, a wszystko to przy aromacie świeżo parzonej kawy. 19. edycja w Krakowie to długo wyczekiwane spotkanie branży e-commerce, które odbędzie się teraz w popołudniowej formule już 31 maja w Browarze Lubicz w Krakowie. Co przygotowali organizatorzy?

To już 19. spotkanie specjalistów z branży e-commerce organizowane przez AtomStore, firmę zajmującą się tworzeniem i wdrażaniem platformy e-commerce oraz Sempai, agencję performance marketingową. Każde wydarzenie InCommerce to duża dawka aktualnej wiedzy na temat prowadzenia sprzedaży w Internecie. Tematem przewodnim najbliższej edycji jest sprzedaż transgraniczna w e-commerce.

– Temat przewodni 19. edycji InCommerce jest adekwatny do obecnej sytuacji biznesowej. Przedsiębiorcy muszą poszukiwać nowych rynków zbytu i dywersyfikować swój biznes. Uważam, że eksperci, którzy biorą udział w InCommerce dostarczą mnóstwo merytorycznej wiedzy o cross-borderze. Dowodem na to jest fakt, że wydarzenie otrzymało akredytację DIMAQ i prelegenci oraz uczestnicy otrzymują punkty recertyfikujące – mówi Łuaksz Plutecki, CEO AtomStore.

Zaproszeni goście: Renata Gerlach (AtomStore), Monika Sabela-Kukuczka (Olza Logistic), Grzegorz Bogacki (Cocolita), Paweł Szwajkowski (Planteon), Paweł Bilczyński (Expandeco), Benedykt Protasiuk (Sempai) opowiedzą o swoich działaniach w zakresie handlu zagranicznego. Sprzedaż transgraniczna w e-commerce będzie omówiona kompleksowo, każdy z ekspertów skupi się na jednym obszarze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Renata Gerlach z AtomStore omówi kluczowe kwestie związane z wyborem oprogramowania i funkcje, które są niezbędne przy wychodzeniu na zagraniczne rynki.

Paweł Bliczyński z Expandeco wskaże jakimi metrykami posłużyć się oceniając pracę działu obsługi klienta.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Monika Sabela-Kukuczka z Olza Logistic opowie o roli łańcucha logistycznego w cross-border, a także wskaże słuchaczom, na co zwrócić szczególną uwagę organizując logistykę.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Benedykt Protasiuk z Sempai wytłumaczy jak sprawić, aby pozycjonowanie zagraniczne zakończyło się sukcesem i jak wykorzystać do tego sztuczną inteligencję.

Uzupełnieniem prelekcji będzie wywiad z Grzegorzem Bogackim – projekt managerem odpowiedzialnym za ekspansję największej drogerii internetowej w Polsce Cocolita.pl na rynki zagraniczne oraz Pawłem Szwajkowskim – współzałożycielem sklepu internetowego Planteon, który sprzedaje w Polsce i w Niemczech.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc organizatorzy proszą o wcześniejszą rejestrację na stronie wydarzenia.

– InCommerce to wydarzenie skupiające w sobie przedsiębiorców, managerów e-commerce, usługodawców oraz wszystkie osoby, które interesują się tematyką innowacyjnych rozwiązań e-biznesowych. Na scenie kolejny raz zagoszczą czołowi eksperci branży e-commerce. Uczestnicy będą mogli poznać case study dwóch sklepów internetowych, które zdecydowały się na ekspansję zagraniczną. Wywiad ze współzałożycielem sklepu Planteon, który sprzedaje m.in. w Niemczech oraz case study sklepu Cocolita.pl, która jest obecna na ukraińskim oraz rumuńskim rynku będzie wisienką na torcie 19. edycji InCommerce – dodaje Tomasz Łysoń, event manager 19. edycji InCommerce.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach.

Wydarzenie rozpoczyna się punktualnie o 13:00, oprócz porcji aktualnej wiedzy na temat ekspansji zagranicznej w e-commerce, wszystkim uczestnikom zaserwujemy serwis kawowy oraz słodki poczęstunek.

Patron Honorowy: IAB Polska
Patroni wydarzenia: Izba Gospodarki Elektronicznej, DIMAQ
Patroni medialni: Sprawny Marketing, Marketer+, E-commerce w Praktyce, ekomercyjnie
Organizatorzy: AtomStore, Sempai
Partnerzy: Expandeco, Olza Logistic, Helion, Cocolita, Planteon, Kammedia Kamila Gębik

Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie incommerce.camp.