Dla tych, którzy na jedno z powyższych pytań odpowiedzą „tak” powstał innowacyjny warsztat pracy z pomysłami biznesowymi i strategią marki – Mapa Marzeń Marki, prowadzony przez eksperta budowania marki Agę Smektałę przy Akademii Biznesu i Prawa Mody/Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Najbliższe zajęcia odbędą się 22 listopada 2018.
Aga Smektała przez 8 lat pracowała dla największego koncernu dóbr luksusowych na świecie LVMH – Moët Hennessy Louis Vuitton na rynkach międzynarodowych: w Londynie, w Pradze i w Warszawie. Obecnie rozwijam własną markę INZPIREA, oferując usługi kreatywne i edukacyjne dla biznesu. Doradzała przy projektach, w które zaangażowane były takie marki jak Dom Pérignon i Vogue Polska, Orbico Beauty (dystrybutor m.in. kosmetyków Chanel czy Clarins), Mariusz Przybylski, Wedding Dream by Izabela Janachowska, BusinessLink, BeerLab. Pracuje z przedsiębiorcami, brand managerami, którzy chcą zdobywać serca klientów poprzez jakość swoich produktów i budowane aury pozytywnych emocji wokół marki.
Zobacz również
Program warsztatu Mapa Marzeń Marki
Spotkanie trwa 4 godziny i podzielone jest na trzy części:
- Część inspiracyjną (trendy, konkretne przykłady rozwiązań w tworzeniu jakościowej i innowacyjnej marki)
- Część refleksyjną (uczestnik ma szansę w ustrukturyzowany sposób odpowiedzieć sam sobie na kluczowe pytania w związku z rozwijaną przez niego marką, może też wymienić się swoimi spostrzeżeniami z innymi uczestnikami)
- Część wizualną (tworzenie intuicyjnego kolażu wizualizującego strategię i DNA marki czy projektu)
Nierzadko spotkania warsztatowe przeradzają się w kolaborację między uczestnikami.
– Wspólnie z Unwind zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną warsztatu. Czarny koń szachowy ma przywoływać na myśl strategię, uporządkowanie, plan działania. Dorysowane skrzydła pegaza i róg jednorożca mają przypominać o naszych marzeniach, wierze w siebie, odwadze, nieograniczonych możliwościach – mówi Aga Smektała.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Niespotykana atmosfera
Uczestnicy warsztatów są zaskoczeni połączeniem ludzkiej wrażliwości i wiedzy biznesowej. Unikalna jest atmosfera warsztatu, który daje możliwość odcięcia się od bieżących presji, pośpiechu, zadań.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Staram się stworzyć przestrzeń, gdzie uczestnicy kreatywnie mogą pomyśleć o rozwoju swojej marki. W kompleksowym spojrzeniu pomaga to, że łączę doświadczenie zarówno marketingowe jak i sprzedażowe – stosunkowo rzadko można pracować z ekspertem, który łączy oba te pola. Moje doświadczenie w budowaniu marek luksusowych i premium jest także dużym atutem. Podpowiadam rozwiązania, które nastawione są na długofalowe budowanie wizerunku, tworzenie aury pozytywnych emocji wokół marki, a jednocześnie na budowanie wysokiej zyskowności – mówi Aga Smektała.
Dlaczego warto wziąć udział?
– Mapa Marzeń Marki to niezwykle potrzebne i kreatywne zajęcia. Pozwoliły mi zobaczyć i zrozumieć jakie jest DNA mojej marki i dokąd ona może zmierzać. Szczerze polecam – powiedział Mariusz Przybylski, ceniony polski projektant, który miał okazję być jednym z pierwszych uczestników warsztatów przeprowadzonych przeze mnie w pracowni na Mokotowie.
– Mapa marzeń marki, to jedne z ciekawszych warsztatów jakich mogłam doświadczyć. Kiedy wydaje Ci się, już wszystko wiesz, niewiele może Cię zaskoczyć, nagle Aga zabiera do świata dziecka i otwiera umysł na nowe. Polecam – mówi redaktor naczelna Fashionbiznes.pl, Ula Wiszowata.
Jak można się zapisać na warsztat?
Warsztat odbędzie się 22 listopada. Liczba miejsc jest ograniczona. Link do zapisów znajduje się bezpośrednio na stronie Uczelni Łazarskiego http://bit.ly/mmmlazarski. Dla osób, którym nie uda się zapisać, a których interesuje edukacja w zakresie zarządzania marką, polecamy wykład „Zarządzanie marką luksusową”, który Aga Smektała poprowadzi w marcu – szczegółowe informacje znajdują się pod linkiem: www.bit.ly/eduluks