… stylizacji bez pomocy specjalisty. Platforma internetowa Homebook.pl śmiało wychodzi naprzeciw temu wyzwaniu i wprowadza do swojej aplikacji mobilnej innowacyjną funkcjonalność „Przymierz we wnętrzu”.
Zakupy w sieci robi już ponad połowa Polaków. Według najnowszych raportów e-commerce aż 41% z nich, w procesie dokonywania zakupów online, korzysta ze smartfona. Nic zatem dziwnego, że aplikacje mobilne stale zyskują nowe funkcjonalności, są innowacyjne i nastawione na potrzeby klienta. Platforma Homebook.pl będąca skarbnicą modnego, stylowego wzornictwa, postawiła na zupełnie nowy sposób prezentacji produktów. Teraz każdy produkt dostępny w aplikacji mobilnej można przymierzyć do konkretnej aranżacji wnętrza – a wszystko to, na ekranie dotykowym telefonu!
Zobacz również
My, Polacy, kochamy piękne wnętrza i świetny design. Coraz częściej szukamy w sieci inspiracji by, po prostu, mieszkać piękniej. Chcemy by nasze aranżacje były nietuzinkowe, ponadczasowe i doskonale przemyślane – przywiązujemy coraz większą wagę do utrzymania spójności w aranżacji – mówi Anna Poprawska, dyrektor operacyjny platformy Homebook.pl – Robiąc zakupy w sieci pragniemy mieć pewność, że wybieramy dobrze. Czytamy o materiałach z jakich wykonany został produkt, przyglądamy się wykończeniom, analizujemy wymiary. Mimo tego, czasem trudno sobie wyobrazić jak dany mebel będzie faktycznie prezentował się w naszym wnętrzu. Aby ułatwić naszym klientom wybór, opracowaliśmy funkcję „Przymierz we wnętrzu”, która pozwala na wirtualne „przeniesienie” przedmiotu do wybranego przez nas pomieszczenia – dodaje.
Jak funkcjonalność działa w praktyce? Przeglądając ofertę produktową dostępną w aplikacji mobilnej Homebook.pl, wystarczy wybrać produkt, kliknąć w ikonę aparatu znajdująca się tuż przy nim i rozpocząć przymierzanie. Wirtualna skala pozwoli na powiększanie, obracanie i przesuwanie przedmiotu, tak, aby został w pełni dopasowany do wolnej przestrzeni w naszym wnętrzu. Zdjęcie z przymierzonym produktem można zapisać w galerii lub udostępnić znajomym. Dzięki opracowanej funkcjonalności, można przymierzać dowolną ilość produktów, porównywać ze sobą powstałe stylizacje i wybrać najlepszą. Prezentowana funkcja sprawia, że w kilka chwil można sprawdzić jak wybrany przez nas produkt prezentuje się wnętrzu, czy jego design jest odpowiedni, a kolor harmonizuje ze stylizacją. Obojętnie czy użytkownik zastanawia się nad wyborem lampy, fotela, biurka czy dekoracji – teraz wszystko może dokładnie dopasować i nie stresować się nietrafionym doborem stylistycznym.
Co ciekawe, taka wirtualna metoda „przymierzania” produktów do wnętrza, ma wyższość nad zakupami tradycyjnymi – komentuje dalej Anna Poprawska. Prawdą jest, iż rzeczywistość internetowa nigdy nie odda w pełni faktycznego stanu produktów ale nie oznacza to, że zakup w sklepie stacjonarnym zawsze będzie strzałem w dziesiątkę – nie rzadko zdarza się, iż po wniesieniu przedmiotu do domu aranżacja nie wygląda tak jak ją sobie wyobrażaliśmy. Funkcja „Przymierz we wnętrzu” rewolucjonizuje wirtualne zakupy w sektorze home&living ponieważ jeszcze przed podjęciem decyzji zakupowej pozwala wirtualnie wejść z wybranym przez nas produktem do domu. Nie trzeba sobie już nic wyobrażać i wizualizować, teraz wystarczy po prostu przymierzyć i być pewnym swojego wyboru. Aplikacja w znaczącym stopniu niweluje prawdopodobieństwo rozczarowania nietrafioną aranżacją, a co za tym idzie, zwrotu produktu – podsumowuje dyrektor operacyjna Homebook.pl
Łukasz Ostrowski wiceprezesem zarządu OTCF SA
Mobilna platforma Homebook.pl to zatem nie tylko baza modnego wzornictwa, inspiracyjnych zdjęć oraz specjalistycznych artykułów poradnikowych. Teraz to także multimedialna przymierzalnia, którą każdy z użytkowników może zaprosić do siebie do domu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing